מערכת COL | יום כ"ז כסלו ה׳תש״ע 14.12.2009

חידוש מתוק לחנוכה ● מתוק בפה ומאיר בלב

השנה יוצאים למבצע חנוכה בהיקף גדול במיוחד בישיבה המרכזית בכפר חב"ד • במוצ"ש הודלקו כבר מאות חנוכיות ועוד אלפים הודלקו אתמול (ראשון) • חידוש מיוחד: מטבעות שוקולד כ'דמי חנוכה' מתוקים, באריזה מהודרת, תחת הכותרת: "מתוק בפה, ומאיר בלב" לכתבה מלאה
חידוש מתוק לחנוכה ● מתוק בפה ומאיר בלב
במוצ"ש נפתח מבצע חנוכה של איגוד תלמידי הישיבות בכפר חב"ד. תלמידי הישיבה המרכזית, יוצאים לבתי הרפואה, מחנות הצבא, מרכזי הקניות, ומביאים את אור החג ומשנתו של הרבי לאלפים: "להוסיף באור". במוצ"ש בהם סגורים מרכזי הקניות, החלה הפעילות במחנות הצבא ובבתי הרפואה. את המחלימים והמאושפזים, הפתיעו הבחורים עם שי מקורי - דמי חנוכה.
דמי החנוכה המתוקים של חב"ד, כך נכתב על הכרטיס, עושים "מתוק בפה ומאיר בלב". במרכז הכרטיס נחרצו שני חריצים בהם מושחלת מטבע שוקולד בהכשר מהודר. באיגוד, לא שכחו גם להזכיר לאלה שזקוקים את הברכה, שהופיעה באותיות מאירות עיניים בתחתית הכרטיס. חיילי צה"ל והמחלימים קיבלו את המטבעות בהתלהבות גלויה, באומרם: אכן, על החב"דניקים אפשר לסמוך, אפילו על דמי חנוכה הם חשבו...".
אתמול (ראשון) יצאו תלמידי הישיבה אל מרכזי הקניות בהם הם נוהגים לפעול בימי שישי במסגרת 'מבצע תפילין'. הקשר עם האנשים - בעלי החנויות והעובדים - והדלקת הנרות המשותפת, אומרים באת"ה, תורמים תרומה שלא תשוער להשפעה שיש ל'תמימים' על האנשים ובאורח ישיר גם על אורח חייהם.
קיומו של המבצע התאפשר בעיקר בזכות אנ"ש כפר חב"ד שפתחו את הלב והיד. בא.ת.ה. אף ביקשו להודות להורי תלמידי הישיבה שנטלו חלק בפרוייקט חשוב זה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.