מערכת COL | יום כ"ג כסלו ה׳תש״ע 10.12.2009

בקריית שמונה כבר מוכנים לחנוכה

בבית חב"ד קרית שמונה בהנהלת הרב יגאל צפורי נערכה בשבועיים האחרונים פעילות ענפה לילדי בתי הספר הממלכתיים ועשרות מגני הילדים בקרית שמונה ● לקראת חג החנוכה הפעיל השליח הרב שניאור זלמן לישנר סדנה מרתקת "מן הזית אל השמן" במהלכה חוו הילדים את הפקת שמן הזית ושמעו על סיפור נס חנוכה ומשמעותו לתמונות  
בקריית שמונה כבר מוכנים לחנוכה
בבית חב"ד קרית שמונה בהנהלת הרב יגאל צפורי נערכה בשבועיים האחרונים פעילות ענפה לילדי בתי הספר הממלכתיים ועשרות מגני הילדים בקרית שמונה.

לקראת חג החנוכה הפעיל השליח הרב שניאור זלמן לישנר סדנה מרתקת "מן הזית אל השמן" במהלכה חוו הילדים את הפקת שמן הזית ושמעו על סיפור נס חנוכה ומשמעותו, על דיני ומנהגי החג, במהלך הסדנה צפו בסרטון מיוחד על החג, למדו על עץ הזית וכתשו יחדיו את הזייתים באמצאות מכתש ועלי.

לאחר מכן, הם עצרו וכבשו את הזיתים והתנסו בכל תהליך הפקת השמן מן הזית אל הבקבוק כשלסיום קיבלו שי יחודי כד קטן מחרס כשבתוכו פתילה להדלקה במהלך החנוכה, בעקבות הביקוש הרב לסדנה הוחלט בבית חב"ד לקיים את הפעילות היפה גם במהלך ימי החנוכה.

התגובות החמות מהגננות וממנהלי בתי הספר הגדולים בעיר ומהמפקחות על החינוך בעיר הביאו אמש צוות צילום מערוץ 1 להסריט את הפעילות תוך שהם מראיינים את השלוחים הרב יגאל צפורי והרב שניאור לישנר על משמעות החג ע"פ משנת חב"ד. התכנית תשודר בשבוע הבא במהלך ימי החנוכה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.