מערכת COL | יום כ"ג כסלו ה׳תש״ע 10.12.2009

ארקדי דוכין ריגש בהתוועדות חג הגאולה בגבעתים

מאות מתושבי גבעתיים השתתפו בהתוועדוות י"ט בכסלו שנערכה בבית ראשונים באירגון בית חב"ד בהנהלת הרב יוסף יצחק בקרמן. במרכזו של האירוע הופיע הזמר ארקדי דוכין ששר משיריו המוכרים לקהל ● את ארקדי דוכין ליווה אמן החליל החסידי אבי פיאמנטה. את הערב כיבדו בנוכחותם ובברכתם: הרב הראשי לגבעתיים הרב יוסף גליקסברג, ראש העיר ראובן בן שחר, ויו"ר הקק"ל מר אפי שטנצלר  לסיפור המלא
 ארקדי דוכין ריגש בהתוועדות חג הגאולה בגבעתים
מאות מתושבי גבעתיים השתתפו בהתוועדויות השונות שהתקיימו בימים י"ט וכ' בכסלו ובשבת שקדמה להם.

לקראת שבת פרשת וישלח, ערב י"ט בכסלו, הגיעו בחורים מישיבת חב"ד לשבות בעיר על-מנת לבקר בבתי הכנסת ולדרוש בפני המתפללים אודות חג הגאולה - ראש השנה לחסידות. האורחים ביקרו בבתי כנסת רבים בעיר וניצלו את ההזדמנות לשתף את מתפללי בתי הכנסת ברעיונות מתורתו של הרבי מליובאוויטש אודות חג הגאולה וגם להזמין את הציבור להשתתף בהתוועדויות המרכזיות.

ביום ראשון בערב התקיימה התוועדות חסידית, סביב שולחנות ערוכים, בבית חב"ד בה השתתפו עשרות רבות שבאו לשמוע ולהתוועד עם המשפיע, הרב משה נפרסטק מישיבת כפר חב"ד.

האירוע שחתם את י"ט בכסלו בגבעתיים היה הערב המרגש שהתקיים ביום שני בבית ראשונים. במרכזו של האירוע הופיע הזמר ארקדי דוכין ששר משיריו המוכרים לקהל. את ארקדי דוכין ליווה אמן החליל החסידי אבי פיאמנטה. את הערב כיבדו בנוכחותם ובברכתם: הרב הראשי לגבעתיים הרב גליקסברג, ראש העירייה מר ראובן בן שחר, יו"ר הקק"ל מר אפי שטנצלר, מ"מ רה"ע מר מושיק גולדשטיין וחבר הנהלת העיר מר רמי דרזיה.

בנוסף למופע המוזיקלי נהנו המשתתפים מהרצאה מרתקת של הרב יוסף צירקוס, שהסביר בלשונו הקולחת את סיפור המאסר והגאולה של אדמו"ר הזקן, ואת הקשר האקטואלי לכל אחד עם מסר ברור אודות החובה להוסיף בלימוד תורת החסידות.

לקראת סיום הערב שיתף הרב שלמה וולפא, משלוחי הרבי לגבעתיים, את הציבור בשמחת החלאק'ה (תספורת ראשונה) של בנו שחגג אותו ערב יום הולדת שלוש.

הערב הונחה בטוב טעם על-ידי הרב חגי הלוי, רב ביהכ"ס הרמ"ה בגבעתיים, ושליח הרבי בבורסת היהלומים ברמת-גן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.