מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תש״ע 09.12.2009

ליברמן בביקור בקייב: "שמח לראות את עבודת שלוחי חב"ד"

ביקורו המדיני של שר החוץ וסגן ראש הממשלה מר אביגדור ליברמן באוקראינה נחתם בביקור ממלכתי של השר במוסדות חב"ד ליובאוויטש שעל ידי צעירי אגודת חב"ד בקייב ● תלמידי בית הספר קיבלו את פני שר החוץ בשירה, והעניקו לו תמונה מעוצבת מביקורו הקודם במוסדות בעיר ● השר ליברמן ביקר במעון הילדים וגני הילדים על אגפיו השונים, והתרשם מהידע של התלמידים, ובירכם לקראת חג החנוכה הקרב ובא ● "אני שמח לראות את עבודת שלוחי חב"ד", אמר בתום הביקור  לסיפור המלא 
ליברמן בביקור בקייב:
שר החוץ אביגדור ליברמן בביקור במוסדות צעירי-חב"ד בקייב ● צילום בלעדי: COL
ביקורו המדיני של שר החוץ וסגן ראש הממשלה מר אביגדור ליברמן באוקראינה נחתם בביקור ממלכתי של השר במוסדות חב"ד ליובאוויטש שעל ידי צעירי אגודת חב"ד בקייב.

השר ופמלייתו הגיעו יחד עם חבר הכנסת וסגן יו"ר הכנסת מר אלכס מילר, שגרירת ישראל באוקראינה הגברת זינה קלייטמן, ראש לשכת נתיב מר פליקס מינדל.

יצוייו
, כי השר ליברמן מבקר זו הפעם השניה במוסדות לאחר שביקר בהם לפני כשש שנים בכהונתו כשר התחבורה. את פניו של השר קיבלו השלוחים לקייב: הרב דובער קרסיק, הרב מרדכי לבנהרץ, הרב אבישי באטשוילי, ור' לוי יצחק אדרעי מנהל צעירי חב"ד בקייב.

תלמידי בית הספר קיבלו את פני שר החוץ בשיירה בשתי שורות מסודרות, וכשנכנס לבניין המוסדות סקרו בפניו שניים מהתלמידים את התנהלות בית הספר, את תוכניות הלימודים והחינוך היהודי שאותו הם מקבלים. הם העניקו לשר תמונה מעוצבת מביקורו הקודם במוסדות.

השר ליברמן ביקר במעון הילדים וגני הילדים על אגפיו השונים, והתרגשות מיוחדת הייתה על פניו כשביקר בחדרי המסורת והעברית של בית הספר. הוא התרשם מהידע של התלמידים, ובירכם לקראת חג החנוכה הקרב ובא.

לאחר מכן צפו השר ופמלייתו בקונצרט שירה מיוחד שהכינו עבורו התלמידים בנושא החנוכה. השר נהנה משירי וריקוד התלמידים כשבסיומם העניקו לו חנוכיה עשויה חמר מעשי ידם.

בסיום הביקור נכנסה הפמלייה להרמת כוסית לחיים ובר עשיר. השר הודה במילים חמות לשלוחים שעושים עבודת קודש והביע את הערכתו הרמה לעשייתם. "בסיום ביקורי העמוס אני מרגיש שאני מסיימו ברושם מרענן ומשמח מעבודת שליחי חב"ד. אני שמח לראות את יצירת המופת הזו".

השר ליברמן הודה לידידו ר' לוי יצחק אדרעי על כל פועלו. הרב דובער קרסיק שנלווה לביקור דיבר על חג החנוכה הקרב וההוראה שניתן ללמוד כי אין להתפעל מאומות העולם גם במצבים הקשים ביותר, ובירכו כי יצליח לעמוד איתן מול כל האתגרים העומדים בפניו.

ר' לוי יצחק אדרעי הודה לשר על ביקורו במוסדות ודברי החיזוק שלו וכן לצוות השגרירות שניהל את הביקור.

השליח הרב מרדכי לבנהרץ הודה לצוות השגרירות על הקשר ההדוק עימם במשך השנה כולה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.