מערכת COL | יום כ"א כסלו ה׳תש״ע 08.12.2009

צעירי-חב"ד מוכנים להאיר את הארץ

בצעירי חב"ד נמצאים בשלבים האחרונים של ההכנות למבצע חנוכה במסגרתו יביאו 257 סניפי בתי חב"ד בסיועם של אלפי חסידי חב"ד את אור החנוכה להמוני בית-ישראל, ידליקו עם הציבור נרות חנוכה ויחלקו מאות-אלפי עלונים וסופגניות, לצד 'משקה' והרבה שמחה ועידוד ● הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר צעירי אגודת חב"ד, קורא לכל מי שרצונו של הרבי חשוב בעבורו, לשנס מותניים בימי חג החנוכה הנותרים, ולהצטרף לפעילות הענפה בכל רחבי הארץ כדי להביא את אור החג ומצוותיו לכל פינה כרצונו של הרבי  כל הפרטים
צעירי-חב
בצעירי חב"ד נמצאים בשלבים האחרונים של ההכנות למבצע חנוכה, מבצע ובו באמצעות 257 בתי חב"ד בארה"ק מאות אלפי חנוכיות אישיות ואלפי חנוכיות מרכזיות יאירו בימי החנוכה את מרכזי הערים, בסיסי צה"ל, בתי האבות, המרכזים הרפואיים, מרכזי מסחר ועוד.

אלפי חסידי חב"ד יביאו את אור החנוכה להמוני בית-ישראל, ידליקו עם הציבור נרות חנוכה ויחלקו מאות-אלפי עלונים וסופגניות, לצד 'משקה' והרבה שמחה ועידוד.

בימים האלה דומה מרכז האספקה בצעירי אגודת חב"ד לכוורת רוחשת. משאיות מגיעות בזו אחר זו, פורקות ומעמיסות את הציוד הרב שישמש את מבצע חנוכה. אנשי אגף הלוגיסטיקה בניהולו של ר' יעקב פינסון, עמלים בימים אלה על הכנת מאות חנוכיות חדשות לכלי רכב וכן חנוכיות בגדלים גבוהים במיוחד להצבה במרכזי הערים, בחנויות ובמבני ציבור. בשבוע הבא יגיעו מדי יום ביומו הררי הסופגניות הטריות, שיחולקו מיד לצוותי הפעילות.

בשבוע החולף כבר החלו שלוחי הרבי בפעילות חנוכה בקרב תלמידי מוסדות החינוך השונים. הילדים מקבלים שיעור מיוחד על החג וכן עלון חנוכה צבעוני ומרהיב שיצא-לאור על-ידי אגף ההוצאה-לאור בצאגו"ח. כמו כן ראו אור עלוני חנוכה למבוגרים – בעברית וברוסית.

הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר צעירי אגודת חב"ד, קרא לכל מי שרצונו של הרבי חשוב בעבורו,  לשנס מותניים בימי חג החנוכה הנותרים, ולהצטרף לפעילות הענפה בכל רחבי הארץ כדי להביא את אור החג ומצוותיו לכל פינה כרצונו של הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.