מערכת COL | יום כ' כסלו ה׳תש״ע 07.12.2009

הרב יורם אברג'ל התוועד בגני אביב בלוד ● תמונות

קהילת גני אביב התלכדה בהתוועדות מיוחדת לרגל חג הגאולה של אדמו"ר הזקן, שהתקיימה ביום ראשון י"ט בכסלו, ואורגנה ע"י בית חב"ד שערי עליה בלוד, בראשותו של רב השכונות הרב אברהם חזן. אורח הכבוד בהתועדות היה הרב יורם אברג'ל מנתיבות שנשא את הנאום המרכזי. הוא ריתק את הקהל בדבריו ובמיוחד על מעלת ונחיצות לימוד ספר התניא, וסיפר על הפצת החסידות מימי הבעש"ט ועד היום, ועל הדפסת התניא בכל מקום בעולם  לתמונות  
הרב יורם אברג'ל התוועד בגני אביב בלוד ● תמונות
קהילת גני אביב התלכדה בהתוועדות מיוחדת לרגל חג הגאולה של אדמו"ר הזקן, שהתקיימה ביום ראשון יט בכסלו, ואורגנה ע"י בית חב"ד שערי עליה בלוד, בראשותו של רב השכונות הרב אברהם חזן. אורח הכבוד בהתועדות היה הרה"צ רבי יורם אברג'ל מנתיבות.

הנחה את האירוע ראש כולל תפארת מנחם הרב משה הורביץ שהזמין לשאת דברים את מנכ"ל רשת המתנסי"ים בלוד מר יאיר רביבו ששיבח את פעילות בית חב"ד והבטיח את סיועו למבצע חנוכה.

בהמשך נשאו דברים השלוחים הרב חיים ברוד והרב דב קוק,על חג הגאולה סיפור המאסר והגאולה, וכן על פעילות הפצת היהדות והחסידות בשכונה.

רב הקהילה הספרדית, הרב רחמים זיאת, דיבר בהתפעלות על ספר התניא, ועל שו"ע הרב, והגיש בדבריו שהיום בכל הכוללים להלכה, כאשר רוצים להגיע לדבר ברור, אי אפשר ללא שו"ע הרב.

רב השכונה הרב אברהם חזן, ריתק את הקהל בדבריו בענין לימוד תורת החסידות, ובסיפרים על אדמו"ר הזקן, וכן סיפורים מבית אבא על התועדויות חסידיות ולימוד התורה במחתרת הסובייטית.

את הנאום המרכזי נשא הרב יורם אברג'ל מנתיבות שריתק את הקהל בדבריו ובמיוחד על מעלת ונחיצות לימוד ספר התניא, ואשר בכל מוסדותיו לומדים תניא בקביעות. הרב דיבר בהתלהבות, על הפצת החסידות מימי הבעש"ט ועד היום, על הדפסת התניא בכל מקום בעולם ואפילו בביירות בלבנון.

הוא פנה לקהל ואמר תלמדו משלוחי הרבי בחגים ובמועדים אינם יושבים בבתיהם, ונהנים בחיק המשפחה אלא יוצאים ודואגים לחיילים, לעולים, והנשים יוצאות לזכות בנש"ק בבתי יולדות ובבתי רפואה, אפילו בימי החורף הקצרים. הוא קרא לקהל ללמוד בספר התניא קדישא.

לאחר דבריו הנלהבים שהשאירו רושם רב על כל המשתתפים, יצא הקהל בריקוד לצלילי נגינתו של ר' מיכאל שלוש מכפר חב"ד, אימתי קאתי מר כשיפוצו מעינותיך חוצה.

בסיום ההתועדות התקיימה הגרלה על שטר דולר של הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.