מערכת COL | יום כ' כסלו ה׳תש״ע 07.12.2009

רחובות: ראש העיר החדש בהתוועדות י"ט בכסלו

שתי התוועדויות חסידיות נערכו בבית חב"ד מערב רחובות בהשתתפות קהל רב, רבנים, משפיעים וראש עיריית רחובות הנבחר רחמים מלול שהעלה על נס את פעילותם הענפה של חסידי חב"ד בכלל ושליחי הרבי בפרט בקירוב יהודים בכל מקום בעולם  לסיפור המלא
רחובות: ראש העיר החדש בהתוועדות י
שתי התוועדויות חסידיות נערכו בבית חב"ד מערב רחובות בהשתתפות קהל רב, רבנים, משפיעים וראש עיריית רחובות הנבחר רחמים מלול.

מיד במוצש"ק לאחר ההבדלה, ניכרה תכונה רבה בבית חב"ד ק. משה ברחובות. מאות אנשים החלו לנהור להתוועדויות היום הבהיר י"ט כסלו, שהתקיימו בו זמנית בקומת בית הכנסת- לגברים ובקומת האולם- לנשים.

ההתוועדות לגברים בהשתתפות קהל רב וסביב שולחנות ערוכים, נפתחה ע"י הרב שמעון שאער, בדברי חסידות לכבוד היום הבהיר ובסיפור הגאולה. המשיך את ההתוועדות משפיע אורח, הרב יעקב רוכמאן שהגיע במיוחד מירושלים. בדבריו דיבר בטוב טעם וברוב ענין על ההתקשרות של כל יהודי ויהודי לדרך החסידות ולרבי נשיא דורנו, וכן על דרכו הפתלתלה לדת בכלל ולחסידות חב"ד בפרט.

בהתוועדות השתתף גם ראש העיר הנבחר הטרי של רחובות, רחמים מלול. ראש העיר פתח בדברי תורה, כשקהל המשתתפים הביעו את התפעלותם והנאתם לשמוע דברי תורה כה נפלאים מפי ראש עיר. בהמשך דבריו העלה על נס את פעילותם הענפה של חסידי חב"ד בכלל ושליחי הרבי בפרט בקירוב יהודים בכל מקום בעולם.

לאחר דברי ראש העיר דיבר הרב יצחק חלימי על פועלם ודרכם של חסידי חב"ד, שעובר כחוט השני משך מאות מאז אדמו"ר הזקן בעל הגאולה, ועד לימינו אנו. בסיום דבריו המשיכה התוועדות החסידים, מתובלת בניגונים ובאמירת לחיים אל תוך הלילה עם המשפיע החסיד הרב יעקב רוכמאן וכן עם מנהל בית חב"ד החסיד הרב שמעון שאער.

כאמור, בו זמנית נערכה בקומת האולם של בית חב"ד, התוועדות לנשים עם למעלה ממאה משתתפות. את התוועדות הנשים פתח מנהל בית חב"ד הרב שמעון שאער  בדברי תורה ובסיפור המאסר.

בהמשך הערב התקיים באולם מופע חווייתי מהנה 'מעגל המתופפות' עם הגב' יעלה קרביץ. במהלך המופע שהתאפיין בנגינת דרבוקות שהביאה עימה הגב' קרביץ ושחולקו למשתתפות, למדו הנשים ניגוני חב"ד רבים והשתתפו בנגינה ברוב ששון ושמחה, עם הפסקה קלה עם כניסתו של ראש העיר שנכנס לאחל לקהל הנשים כתיבה וחתימה טובה בדרכי החסידות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.