מערכת COL | יום י"ט כסלו ה׳תש״ע 06.12.2009

הרבי מספר - גם בקריאה ● להורדה

JEM
מוסדות חינוך מוזמנים להוריד את חוברת לימודים אשר הוכנה על ידי ת"ת תפארת מנחם בביתר עילית לקראת ראש השנה לחסידות - כוונת החוברת המהודרת והנוחה לשמש מלווה לווידאו של חברת jem בשפם זה, אשר מכיל קטעים בהם הרבי מספר סיפור על כל אחד מנשיאינו רבותינו המאפיין אותו ואת דרכו המיוחדת. החוברת מלווה בשאלות הבאות למקד את תשומת לב התלמידים בתוכן הוידאו  להורדה
הרבי מספר - גם בקריאה ● להורדה
מוסדות חינוך מוזמנים להוריד את חוברת לימודים אשר הוכנה על ידי ת"ת תפארת מנחם בביתר עילית לקראת ראש השנה לחסידות - כוונת החוברת המהודרת והנוחה לשמש מלווה לווידאו של חברת jem בשפם זה, אשר מכיל קטעים בהם הרבי מספר סיפור על כל אחד מנשיאינו רבותינו המאפיין אותו ואת דרכו המיוחדת. החוברת מלווה בשאלות הבאות למקד את תשומת לב התלמידים בתוכן הוידאו.

הפקה זאת הנה עוד חוליה במיזם שנתי של התלמוד-תורה המנוהל באופן של "מהדרין שבמהדרין" על ידי המנהל הרה"ח ר' יוסף הערש סירוצקי, דהיינו להפיק ערכת כלים ברמה גבוהה כעזרי לימוד מעגל השנה החסידי. ההפקה וביצוע התכניות הולכות ומתבצעות על ידי 'קציני המבצעים' של המוסד, הרה"ח ר' שלמה שי' ממן - רכז מבצעים, הרה"ח ר' מנחם מענדל הכהן שי' רוט משפיע המודות והר"ח ר' יוסף מיירס - עריכה והו"ל.

להורדת הקובץ: לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.