מערכת COL | יום י"ח כסלו ה׳תש״ע 05.12.2009

3,500 השתתפו בהתוועדות ענק בירושלים עם ה'חוזר' ● גלריה

כ-3,500 משתתפים, ובתוכם בני-ישיבות ההסדר, בחורים מישיבת 'תומכי-תמימים' וחסידי חב"ד מכל רחבי הארץ - השתתפו במוצאי-שבת בהתוועדות ענק ב'בנייני-האומה' לקראת חג-הגאולה י"ט בכסלו ● המתוועד הראשי של הערב היה ה'חוזר' הרב יואל כהן, שהגיע מניו יורק במיוחד להתוועדות זו ● לצידו ישבו המשפיעים החסידים הרב שניאור-זלמן גופין, והרב מענדל ווכטר ● רגע מרגש במיוחד היה בעת שאלפי המשתתפים ניגנו יחד ברגש רב את ניגון ד' בבות המיוחס לאדמו"ר הזקן נ"ע וניגוני חב"ד נוספים עם מקהלת חסידי חב"ד ● COL העביר את ההתוועדות כולה בשידור-חי. אלפי גולשים מרחבי העולם צפו בשידור המיוחד  לגלריית תמונות
3,500 השתתפו בהתוועדות ענק בירושלים עם ה'חוזר' ● גלריה
(צילומים: מאיר דהן)

מאת שרון גושן

כ-3,500 בני ישיבות וחסידי חב"ד מכל רחבי הארץ השתתפו במוצאי-שבת בהתוועדות ענק ב'בנייני-האומה' בירושלים, לקראת חג-הגאולה של מייסד חסידות חב"ד אדמו"ר הזקן נ"ע ולקראת יום ההילולא של המגיד ממעזריטש זי"ע. האירוע הגדול אורגן על ידי "תורת חב"ד לבני הישיבות" בהנהלת הרב משה שילת הפועל במסגרת צעירי-אגודת-חב"ד.

את ההתוועדות הנחה מנהל המרכז חינוכי חסידותי של צעירי-חב"ד בירושלים הרב נפתלי רוט. הרכב מוזיקאלי מיוחד של מקהלת חסידי חב"ד עם ר' מנדי ג'רופי והנגנים חיליק פרנק, מאור כרמי ותזמורתם הנעימו את הערב בניגוני חב"ד.

המתוועד הראשי של הערב היה ה'חוזר' הרב יואל כהן, שהגיע מניו יורק במיוחד להתוועדות זו. הרב יואל ידוע בקהלים רחבים ביותר כמסביר נפלא ועמקן יחיד מסוגו בתורת החסידות, ביאר באריכות את המושג "אור וחיות" שניתן לנו בחג הגאולה. לצידו ישבו המשפיעים החסידים הרב שניאור זלמן גופין, והרב מענדל ווכטר

דברי ברכה נשא גם רבה של מגדל העמק הרב יצחק דוד גרוסמן שסיבסד חלוקת ספרי "חסידות מבוארת" לחלוקה למשתתפי ההתוועדות הגדולה, וכן הרב הראשי לישראל והראשון לציון הרב משה עמאר שסיפר על חגיגות י"ט בכסלו במרוקו וכל מעלת היום הנשגב. הרב הלל זלצמן יו"ר חמ"ה תיאר כיצד חגגו החסידים את י"ט בכסלו מאחורי מסך הברזל ברוסיה הקומיניסטית.

רגע מרגש במיוחד היה בעת שאלפי המשתתפים ניגנו יחד ברגש רב את ניגון ד' בבות המיוחס לאדמו"ר הזקן נ"ע וניגוני חב"ד נוספים עם מקהלת חסידי חב"ד. דברי נעילה נשא הרב משה שילת העומד בראש האירגון שהציג את פעילות ותוכניות האירגון והודה למסייעים הרבים. 

ההתוועדות הגדולה הופקה על-ידי ר' שניאור פליישמן, ובתום החלק הרישמי פנה הקהל להתוועדות שנערכה באולם סמוך אל תוך הלילה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.