מערכת COL | יום ט"ז כסלו ה׳תש״ע 03.12.2009

אלפי בנות בכינוס הארצי של "בת מלך" ● גלריה

אתמול נחתם בהצלחה הכינוס הארצי של "בת מלך"- תנועת הנוער של בנות חב"ד. בכנס שהתקיים בבנייני האומה בירושלים השתתפו כ-3000 חניכות שהגיעו מעשרות הסניפים שבכל רחבי הארץ. האירוע עמד השנה בסימן – על אם הדרך- בעקבות נשים צדקניות ● COL מגיש: דיווח מלא ולגלריית תמונות לסיפור המלא 
אלפי בנות בכינוס הארצי של
(צילום: מאיר דהן, COL)
אתמול נחתם בהצלחה הכינוס הארצי של "בת מלך"- תנועת הנוער של בנות חב"ד. בכנס שהתקיים בבנייני האומה בירושלים השתתפו כ-3000 חניכות שהגיעו מעשרות הסניפים שבכל רחבי הארץ. האירוע עמד השנה בסימן – על אם הדרך- בעקבות נשים צדקניות.

האירוע נפתח בציון 30 שנה לפעילות בת מלך והצדעה לפעילות התנועה בביצוען של חברות "בנות חב"ד"- בוגרות "בת מלך" מכפר חב"ד. הגב' קוביטשעק ספרה על ראשית התהוותה של פעילות בנות חב"ד בארץ בשנת תש"מ והציגה את המכתבים ששלח הרבי לכנס הראשון בשנת תשמ"א, ג. מאור רכזת בבת מלך ספרה על הפעילות העניפה כיום וד. גורליק ספרה על פעילותה כחניכה בבת מלך.

הגב' צביה קורץ, מנהלת סניפים ארצית, קראה את מכתבו של הרבי וברכה את המשתתפות באירוע. הרב לוי רוזנברג מישיבת חב"ד בבני ברק ריתק את החניכות בסיפור ודברי תורה שהוגשו בטוב טעם. הגב' ר. דייטש – מנהלת פעילות "בנות חב"ד- בוגרות "בת מלך" אמרה את פרק התהלים של הרבי ואמירת הפסוקים הדהדה בכל רחבי ירושלים. שירתם של ג. ברוד ובנות ירושלים בניגון פדה בשלום ושירי געגועים לרבי רגשו את הקהל כולו ולשירת פרקי התניא הצטרפו החניכות כולן.

את זמן ההפסקה נצלו החניכות והמדריכות למפגש חוויתי. מנהלת הסניפים הארצית- הגב' צביה קורץ אספה את נציגות המועצה הארצית לאסיפה המסורתית בה דנו והחליטו מספר החלטות אותן יעבירו בסניפים. מנהלות בתי הספר ישבו להפוגה קלה בחדר אירוח עם קפה ועוגה.

המושב השני של הכנס נפתח במופע של סניף כפר חב"ד, למעלה מ-200 חניכות "בת מלך" במופע ששלב דרמה, צליל וזמר ושילב מסרים של חסד, מסירות נפש וצניעות. לאחר דבריה של הגב' שרה זילברשטרום מנשי ובנות חב"ד הוקרן סרט וידיאו על סיפורה של סוליקא הצדקת שריגש את כולן.

ברכה מיוחדת ושיר הצדעה ל-300 מרכזות ומדריכות בת מלך שמתמסרות במשך כל השנה כולה לפעילות החינוכית עם בנות חב"ד הצעירות. המדריכות והרכזות הופיעו בשירת המנון 'על אם הדרך'- כאשר האולם כולו הצטרף לשירה הסוחפת והנלהבת.

הרבי אומר תמיד כי המעשה הוא העיקר. ספר התניא חולק בין כל המשתתפות, כאשר עד לי"ט בכסלו יסיימו בעל פה כל חברות "בת מלך" את ספר התניא. והוכרז על מבצע 'מעלין בקודש'-הוספה בלימוד ענייני גאולה ומשיח, חסד וצניעות לעילוי נשמתה של הילדה השליחה חיה מושקא ע"ה אשכנזי.

על הכנתו של האירוע עמלו הגב' רבקי גורביץ- מזכ"לית התנועה, הגב' צביה קורץ- מנהלת סניפים ארצית, הגב' רחלי הר צבי, והרכזות המחוזיות: מ. וילהלם, מ. גופין ומ.ל. פריד.

באירוע הופיעו גם הסניפים: עפולה, אופקים, קרית גת ונהריה בקטעי שירה וריקוד. והכינוס הסתיים בשירת המנון "בת מלך" כאשר בקהל נופפו החניכות בדגלי ענק שהוכנו בסניפים בפעילות "בת מלך".

כל אחת קבלה שקית שי עם: ממתק, לוח מבצע – 'מעלין בקודש' ודיסק DVD המכיל קטעי הווי מפעילות בת מלך, פלטרין של בת מלך – כנס תשס"ט וכן סרט שהופק במיוחד- יום בת מלך. החניכות יצאו מן הכנס בתחושת רוממות ואחדות מחכות כבר לכנס הבא. את האירוע הפיק מיכאל כפלין
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.