מערכת COL | יום ט"ו כסלו ה׳תש״ע 02.12.2009

"מאי חנוכה": יופי של דמי חנוכה

שעת הדלקת נרות חנוכה הוא זמן של עצירה מכל מלאכה, זמן בו מתכנסת המשפחה יחד ומקדישה זמן לעיסוק בענייני דיומא. הניסים שהתחוללו בתקופת המכבים היו מופלאים ועצומים. בספר החדש, "מאי חנוכה "מבית הוצאה לאור "שלוחים שופ" נגלל הסיפור המרתק של נס חנוכה באופן מוחשי ויוצא דופן ● רוצים להמחיש לילדכם את סיפור נס חנוכה? לתאר להם עולם מופלא של ניסים ונפלאות? ספר חדש יעשה עבורכם את העבודה  לסיפור המלא

שעת הדלקת נרות חנוכה הוא זמן של עצירה מכל מלאכה, זמן בו מתכנסת המשפחה יחד ומקדישה זמן לעיסוק בענייני דיומא. הניסים שהתחוללו בתקופת המכבים היו מופלאים ועצומים. בספר החדש, "מאי חנוכה "מבית הוצאה לאור "שלוחים שופ" נגלל הסיפור המרתק של נס חנוכה באופן מוחשי ויוצא דופן.

הספר מוציא את קוראיו למסע מרתק רצוף בהתרחשויות מופלאות באמצעות ציורים מרהיבים מלאי פרטים וצבעים. הסיפור מלוקט ממקורות מהימנים אשר נערכו בעמל רב ובדקדקנות, מתוך שאיפה להפיק יצירה מושלמת ומרתקת. הסיפור מחולק לשמונה פרקים בהמשכים, המתאימים לכל יום מימות החנוכה. כל ציור מעיר לחיים את סיפור חנוכה, ומגרה את הדמיון של הקטנים והגדולים.

הספר החדש מבית שלוחים שופ "מאי חנוכה", כולל גם הקדמה ובה הלכות חנוכה, מנהגי חנוכה, סדר הדלקת נרות חנוכה לפי מנהגי חב"ד וכן תמונות מהדלקות שונות ברחבי העולם במסגרת "מבצע חנוכה". בנוסף, מכיל הספר רעיונות חסידיים משיחות קודש של הרבי, וסיפורים חסידיים, מעובדים ומוגשים בשפה ברורה ומעוררת עניין אצל הילדים.

הספר ניתן לרכישה גם בכמויות גדולות עבור מוסדות ובתי ספר עם אפשרות של הטבעה ע"ג הספר חינם. להזמנות מרוכזות ולבירורים ניתן לפנות לטלפון: 054-6616884 שלוחים שופ.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.