מערכת COL | יום י"ג כסלו ה׳תש״ע 30.11.2009

לקראת ההתוועדות בירושלים: 2 ספרים חדשים ותקליטור ניגונים

בהתוועדות י"ט כסלו שתתקיים בבנייני האומה בירושלים ע"י תורת חב"ד לבני הישיבות שעל ידי צעירי-אגודת-חב"ד עם ה'חוזר' הרב יואל כהן, יושקו ויימכרו במחיר מיוחד ובבלעדיות שני ספרי חסידות חדשים וכן תקליטור עם כל ניגוני אדמו"ר הזקן. הספרים החדשים הם "חסידות מבוארת – תפילה", כרך חדש בסדרה שכבשה את העולם התורני ו"שיעורים בתורת חב"ד" מהרב יואל כהן במהדורה חדשה ומושלמת  כל הפרטים
לקראת ההתוועדות בירושלים:  2 ספרים חדשים ותקליטור ניגונים
בהתוועדות י"ט כסלו שתתקיים בבנייני האומה בירושלים ע"י תורת חב"ד לבני הישיבות עם ה'חוזר' רבי יואל כהן, יושקו ויימכרו במחיר מיוחד ובבלעדיות שני ספרי חסידות חדשים וכן תקליטור עם כל ניגוני אדמו"ר הזקן. הספרים החדשים הם "חסידות מבוארת – תפילה", כרך חדש בסדרה שכבשה את העולם התורני ו"שיעורים בתורת חב"ד" מהגה"ח ר' יואל כהן במהדורה חדשה ומושלמת.

"חסידות מבוארת – תפילה"

"חסידות מבוארת – תפילה" הוא הכרך החמישי בסדרת "חסידות מבוארת" בהוצאת היכל מנחם בבורו פארק, אחרי "חסידות מבוארת – מועדים" שיצא לאור בשני כרכים, "חסידות מבוארת – שבת", שיצא לאור בכרך אחד והכרך הראשון של "חסידות מבוארת – תניא". כקודמיו, גם "חסידות מבוארת – תפילה", מגיש לקהל מאמרי חסידות של אדמו"ר הזקן, מאמרי חסידות עמוקים ונפלאים, בעוסקים בנושאים מהות התפילה עם פירוש בהיר ורחב: דבקות בא-לוקות, התבוננות בגדלות ורוממות הבורא, תפילה כנגד קרבנות, תפילת בעלי העסקים, מדוע נקראת התפילה מלחמה, מהו עניין בקשת הצרכים בתפילה, מהי שירת הנשמה, אהבה ושמחה בא-לוקות, צימאון לא-לוקות ועבודת התפילה בדורנו.

הספר יופץ במחיר מסובסד בהתוועדות הענקית לבני הישיבות לעילוי נשמת הגה"ח ר' ישראל גרוסמן זצ"ל ע"י בנו הגה"ח ר' יצחק דוד גרוסמן שליט"א רבה של מגדל העמק.

שיעוריו של ר' יואל כהן

הספר 'שיעורים בתורת חב"ד' מכיל את שיעוריו הייחודיים של הגאון החסיד הרב יואל כהן שליט"א בהוצאת ספריית מעיינותיך מהדורת לוין, הספר מופיע במהדורה חדשה ומכיל את שני הכרכים א-ב והוספות באדיבותו של אירגון חמ"ה העולמי השותף בהפצת המעיינות בערב זה.

בין הנושאים שבהם עוסק הספר: מועדי השנה – הימים הנוראים, סוכות, חנוכה, פורים, פסח, שבועות וחודש אלול, אהבת ישראל, 'יחודא-עילאה' ו'יחודא'-תתאה', דרכים בעבודת ה', עשר הספירות, מטרת בריאת העולם וכיצד תיראה הגאולה העתידה.

הספר מודפס ויופץ במחיר מסובסד בהתוועדות ע"י הנהלת חמ"ה העולמית בראשון הרה"ח ר' הלל זלצמן שיחי'.

ניגוני בעל התניא

כאמור, שני הספרים יימכרו בבלעדיות ובמחרים מיוחדים למשתתפי ההתוועדות. בנוסף, יחולק למשתתפים תקליטור מיוחד במינו, "היכל הנגינה" בהוצאת היכל מנחם ירושלים, הכולל את כל ניגוני בעל התניא, עם הסברים משובבי נפש על כל ניגון וניגון. זהו התקליטור הראשון של היכל הנגינה בעברית המופק במיוחד לערב זה ומחולק למשתתפים הרבים ע"י הרה"ת ר' הלל דוד קרינסקי ומשפחתו.

בין הניגונים שבתקליטור: ארבע בבות, א-לי אתה, צאינה וראינה, קול דודי, אבינו מלכנו, לקראת שבת, ניגון דביקות – שבת, ניגון דביקות – ראש השנה, כאיל תערוג, צמאה לך נפשי, ניגון ישן, בני היכלא, ניגון הקפות והניגון והריקותי לכם. בחלק גדול מהניגונים מושר הניגון גם בקולו של הרבי זי"ע בהתוועדויות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.