מערכת COL | יום י"ב כסלו ה׳תש״ע 29.11.2009

מכון "מעיינות" חנך משרדים חדשים לזכר השלוחים הי"ד

מכון מעיינות בירושלים רכש ושיפץ מבנה חדש למשרדיו עבור גיוס תלמידים נוספים לישיבה ולאולפנא ע"ש זוג השלוחים הקדושים הרב גבי ורבקי הולצברג הי"ד ●  מעמד חנוכת הבית התקיים ביום חמישי ט' כסלו בהשתתפות עשרות סטודנטים, אורחים חשובים, נציג משפחת הולצברג, צוות מעיינות הרחב והנדיבים הנכבדים ר' וד ואידה שוטנשטיין שללא היכרות אישית עם השלוחים החליטו להנציחם  לתמונות
מכון
בימים אלו מכון מעיינות בירושלים עולה דרגה בכך שנרכש ושופץ מבנה חדש למשרדיו עבור גיוס תלמידים נוספים לישיבה ולאולפנא ע"ש זוג השלוחים הקדושים הרב גבי ורבקי הולצברג הי"ד.

מעמד חנוכת הבית התקיים ביום חמישי ט' כסלו בהשתתפות עשרות סטודנטים, אורחים חשובים, נציג משפחת הולצברג, צוות מעיינות הרחב והנדיבים הנכבדים הרה"ת דוד ואידה שיחי' שוטנשטיין שללא היכרות אישית עם השלוחים החליטו להנציחם.

לאחר שמחה פורצת גדר בריקודי שמחה ובצהלה ברחובה של עיר פתח ראש הישיבה הרב ישראל נח ויכנין שיחי' במילות שבח והודאה לה' על שזיכנו להגיע לעת רצון זה.

ראשית הדוברים כובד יו"ר מעיינות הרב שלמה גשטטנר והמחיש לכל הנוכחים במקום את החורבה שהייתה במקום זה לפני בניית המשרדים וקישר זאת עם יעקב שאסף את כל אבני המקום בכדי לחבר כל דבר לקדושה.

נציג המשפחה הרב שמואל רוזנברג שיחי' מנהל בית חב"ד צומת גולני אחיה של הרבנית רבקה הולצברג אשר נכח באירוע פרס את משנתו של הרבי בעניין השליחות כיעקב אבינו שיצא לחרן כך גבי ורבקי מימשו רצונו בפרוטרוט ביציאתם מארץ ישראל המלאה בכל טוב גשמי ורוחני למדינת הודו המלאה בעבודה זרה ובסכנות רוחניות וכל זאת לא למען עצמם אלא בעיקר ולמען הזולת.

הרב שמואל נרגש היה מכך כי יהודי הנמצא בקצה הגלובוס השני מעוניין להנציח את גבי ורבקי שלא הכירם מעולם, דבר המבטא את אחדות עם ישראל. הוא הודה אישית בשם המשפחה לנדיבים הנכבדים ולמנהלי מכון מעיינות הרב שלמה גשטטנר והרב כתריאל שם טוב.

הרב כתריאל שם טוב מנכ"ל המכון הדגיש את רצונו של הרבי בהרחבת והפצת המעיינות חוצה וכפי שכל בניין מתחיל ביסודו, אף בנין זה שנרכש ע"י מעינות בשנה האחרונה הוחל בשיפוצו בקומת הבייסמנט במטרה לשפץ את הבנין לעוד 5 קומות עבור הרחבת ה"זאל" ולפנימיית ונוחות הסטודנטים.

הרב שלמה חיימסון מנהל המכון העלה על נס את אישיותו של הרב גבי מתוך היכרותו הקצרה בשליחות אשר חיבר עליונים ותחתונים ממש בעצם ידיעתו הרחבה בתורה ועד יחס אישי וגשמי לכל יהודי.

בגזירת הסרט האדום, הסרת הלוט מהשלט וחנוכת הבית התכבדו הנדיבים הרה"ת דוד ואידה שוטנשטין. בקביעת מזוזה ובברכה כובד דודו של הנדיב ראש הכולל במעיינות הרב ד"ר דניאל ווינטש.

לאחר מכן כובד כל הקהל בכניסה למשרדים מתוך שירה וזמרה ושפע כל טוב בארוחת בוקר עשירה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.