מערכת COL | יום י' כסלו ה׳תש״ע 27.11.2009

מי הציל את קעמפ צעירי השלוחים באריזונה?

מאות בנים ובנות של שלוחי חב"ד בעולם נשארו בערפל בחודש האחרון לגבי קעמפ החורף "צעירי השלוחים" המתקיים מידי שנה באורקל, עיירה באריזונה השוכנת בירכתי הר למון ● הקעמפ האהוב נערך מידי חופשת החורף בשני מיקומים שונים לבנים ולבנות, המגיעים מעיירות שליחות ברחבי ארה"ב ואפילו מאוסטרליה, רוסיה וצרפת ● אולם כל זה היה מוטל בספק ● ומי לבסוף הרים את הכפפה?  לסיפור המלא וגלריית תמונות
מי הציל את קעמפ צעירי השלוחים באריזונה?
COLlive

מאות בנים ובנות של שלוחי חב"ד בעולם נשארו בערפל בחודש האחרון לגבי קעמפ החורף "צעירי השלוחים" המתקיים מידי שנה באורקל, עיירה באריזונה השוכנת בירכתי הר למון.

הקעמפ האהוב נערך מידי חופשת החורף בדצמבר בשני מיקומים שונים לבנים ולבנות המגיעים מעיירות שליחות ברחבי ארה"ב ואפילו מאוסטרליה, רוסיה וצרפת.

אולם כל זה היה מוטל בספק.

בשל המצב הכלכלי הרעוע באמריקה, למארגנים - ה'שלוחים אופיס' בניו יורק והשליח בטוסון הרב יוסי שם-טוב שפורס את חסותו על הקעמפ - הייתה אפשרות לארגן רק קעמפ אחד - של הבנים או של הבנות.

מההורים השלוחים נדרש לתת מחיר עלות בסיסי לקעמפ האורך עשרה ימים, כך שהקעמפ נסמך על תורמים נדיבים.

"קיבלנו הרבה טלפונים ואימיילים משלוחים ועשיתי החלטה במהלך התוועדות שנעשה את הכל כדי שיהיה קעמפ לבנים ולבנות", מספר הרב משה פינסון, האחראי בשלוחים אופיס על מחלקת צעירי השלוחים.

פינסון ומנכ"ל השלוחים אופיס הרב גדליה שם-טוב סבבו בין תורמים פוטנציאליים והשיגו תמורות משלום וג'ולי לייטון, דודי וחני פרקש, זאבי ולאה דריזין, דוד ומלכי סמטנה ואהרן וג'ודית ויינגרטן.

אולם כל זה עדיין לא הספיק לשני קעמפים ונכון ליום חמישי אחר הצהריים - קעמפ אחד היה אמור להיסגר.

"בשעה 5 אחה"צ קיבלנו את הבשורה הטובה שהרב דן יואל ליווי, ראש מערכת הכשרות OK, עשה מאמץ והרים תרומה נכבדה שתאפשר לנו להמשיך", פינסון סיפר ל-COL.

אימייל דחוף נשלח ביום חמישי בערב לשמחת כל השלוחים. המדריכים הראשיים זלמן שמעון וולף ויוסי אונסדורפר מיד התחילו להשיג אנשי צוות וההרשמה נפתחה באנחת רווחה.

"הילדים - במיוחד אלה מערים רחוקות - מחכים לקעמפ הזה במהלך השנה כולה. כל הקעמפ עוסק בשליחות ובעידוד פעולות הוריהם השלוחים", מסכם פינסון.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.