מערכת COL | יום ט' כסלו ה׳תש״ע 26.11.2009

נחנך בניין הישיבה גדולה של חב"ד במוסקבה

במוסקבה נחנך הבניין המרכזי של הישיבה גדולה והוותיקה במוסקבה ונערך טקס חלוקת פרסים למצטייני הישיבה במעמד הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר ● במהלך האירוע הוסר הלוט מעל השלטים המקדשים את הבניין לע"נ מר ראובן שמיאלאשווילי ע"ה, וכן נקבעה מזוזה ע"י הרב מצגר בפתח הכניסה הראשית  לסיפור המלא ולתמונות 
נחנך בניין הישיבה גדולה של חב
במעמד הרב הראשי של רוסיה הרב בער'ל לאזאר והרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר נחנך הבניין המרכזי של הישיבה גדולה והוותיקה במוסקבה ונערך טקס חלוקת פרסים למצטייני הישיבה.

מעמד זה, ציין את שיאו של הביקור רב הרושם של הרב מצגר במוסקבה במשך שלושה ימים, בהם סייר ברבים ממוסדות התורה, החינוך והחסד בעיר ועמד מקרוב על ההתפתחות הענפה והמרשימה של הקהילה היהודית הגדולה ושלוחי הרבי בבירת רוסיה.

במהלך הביקור סייר האורח עם רבה של רוסיה הרב לאזאר בקרמלין.

כמו כן, ביקר הרב מצגר בבית הכנסת החדש 'אהל יצחק' במרכז העיר, מסר שיעורי תורה וחיזק את יהודי המקום.

המעמד רב הרושם והמרגש שנערך בישיבה, היה בהשתתפות ראש הישיבה הרב מנחם מענדל גולדבערג והנדיבים מר ראובן שמילאשווילי וגיסיו האחים מר גבריאל ומר מנשה אלשווילי, שהקדישו את הבניין ותחזוקתו לעילוי נשמת האב מר אליהו ב"ר מיכאל שמיאלשווילי ע"ה, שנסתלק השנה ביום ראשון של ר"ה.

הישיבה "תומכי תמימים - ליובאוויטש", קיימת במוסקבה למעלה מעשרים שנה, ומבית מדרשה יצאו עד היום מאות תלמידים יראים ושלמים, כאשר רובם משמשים ככלי קודש בשליחות וברבנות בערים רבות במדינות חבר העמים.

במהלך האירוע הוסר הלוט מעל השלטים המקדשים את הבניין לע"נ מר ראובן שמיאלאשווילי ע"ה, וכן נקבעה מזוזה ע"י הרב מצגר בפתח הכניסה הראשית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.