מערכת COL | יום ט' כסלו ה׳תש״ע 26.11.2009

מה מחבר בין לונדון, וינה, ורשא, מוסקבה ומילאנו?

"אירו-שיעור". פרויקט ייחודי של העברת שיעורים בשידור חי לקהילות באירופה והבאתם של מרצים בעלי שם-עולמי לסיבובי הרצאות בקהילות ● לאחרונה נחתם עוד סבב הרצאות מוצלח עם הרב לייבל וולף מאוסטרליה, ובמשרדי EJSN כבר מכינים את סבב ההרצאות הבא וקוראים לשלוחים לרשום גם את קהילותיהם לסיפור המלא
מה מחבר בין לונדון, וינה, ורשא, מוסקבה ומילאנו?
פרויקט "אירו-שיעור", מבית הארגון EJSN, אשר הצליח לחבר בשנים האחרונות קהילות רבות באירופה אל היהדות על ידי שיעורים המועברים במגוון דרכים, טכנולוגיות ופחות מתוחכמות, סיים לאחרונה סבב של הרצאות, אשר חצה את אירופה לארכה ולרחבה, עם המרצה הנודע, הרב לייבל וולף מאוסטרליה.

הרצאותיו של הרב לייבל וולף עסקו בנושא אקטואלי מאין כמוהו - "להיות חזקים בעיתות משבר", בהרצאותיו הציג הרב וולף "חמישה כלים יעילים, לחוזק רוחני, מנטלי ורגשי". הרב וולף ידוע בהרצאותיו המאלפות, בהן הוא משלב בין מושגים קבליים ופסיכולוגיים. ההרצאות התקיימו בלונדון, מנשסתר, וינה, ורשא, מוסקבה, לוגנו ומילאנו. בכל אחת מהערים התקבצו קבוצות של יהודים מתקרבים בכדי להאזין למרצה האורח.

"התגובות היו נלהבות ומצויינות", מציין הרב שלום ליברוב, מנכ"ל EJSN. "לרבים זהו המפגש הראשון עם מרצה בנושאי יהדות בעל שיעור קומה כזאת. עצם הדבר כבר היה מרגש עבורם, התוכן העשיר רק הוסיף על התלהבות זו".

במשרדי EJSN כבר עמלים על סיבובי ההרצאות הבאים אשר ייערכו כעת מידי חודש עד לחודש יוני של שנת 2010. סבב ההרצאות הקרוב ייערך על ידי הרב לוי יצחק גרליק. הרב גרליק חולק כיום את זמנו בין ניו יורק ובריסל, וידוע בהרצאותיו המאלפות בשלל שפות בתורתו של הרבי.

סבב ההרצאות של הרב גרליק יתקיים בין התאריכים 03.12.2009-10.12.2009.

נכון לעכשיו, יבקר הרב גרליק בערים הבאות: מינכן (גרמניה), ברצלונה (ספרד), מנשסתר (אנגליה), אמסטרדם (הולנד), ועוד.

"כל שליח באירופה שיש לו קבוצה של אנשים איכותיים והוא מחפש את הנתיבות לליבם זהו הפרויקט האולטימטיבי עבורו" מסכם הרב שלום ליברוב, ומזמין שלוחים ליצור עמו קשר בהקדם.

להזמנת הרב גרליק להרצאה ולמרצים נוספות - לחצו כאן 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.