מערכת COL | יום ז' כסלו ה׳תש״ע 24.11.2009

חב"ד בטקסס גודלת: נחנך בית-חב"ד, הוכנס ספר-תורה ● גלריה

בית-חב"ד בעיר שוגרלנד שבמדינת טקסס בהנהלת השליח הרב מנחם מענדל פייגינסון חנך את בית הכנסת החדש והמפואר הכולל בית כנסת ומרכז קהילתי תוסס ופעיל בו תרוכז מעתה הפעילות היהודית העניפה ● השמחה שולבה בסיום והכנסת ספר תורה - נדבת חמיו של השליח הרב יצחק מנדלזון מלוד, ספר שבכתיבתו השתתפו כל בני משפחת מנדלזון העניפה על ידי הסופר הרב שניאור ויגלר לסיפור המלא ולתמונות  
חב
(צילומים: COL)
בית חב"ד בעיר שוגרלנד שבמדינת טקסס בהנהלת השליח הרב מנחם מענדל פייגינסון חנך את בית הכנסת החדש והמפואר הכולל בית כנסת ומרכז קהילתי תוסס ופעיל בו תרוכז מעתה הפעילות היהודית הענפה לאנשים, נשים וטף.

השמחה שולבה בסיום והכנסת ספר תורה - נדבת חמיו של השליח הרב יצחק מנדלזון מלוד, ספר שבכתיבתו השתתפו כל בני משפחת מנדלזון העינפה.

משלחת נכבדה של בני המשפחה, בהם גם סופר הסת"ם הרב שניאור ויגלר שזכה לכתוב את הספר המהודר, הגיעו במיוחד מארץ הקודש כדי ליטול חלק באירועים. החגיגה הגדולה התקיימה במעמד השליח הראשי למדינת טקסס הרב שמעון לזרוב וכל שלוחי חב"ד הפזורים במדינת טקסס, שהגיעו מרחוק ומקרוב.

עוד נטלו חלק במעמד: ראש העיר שוגרלנד, נכבדי הקהילה היהודית והמוני בית ישראל, בהם רבים שגילו את יהדותם והתחברו מחדש לשורשים ולמסורת בהדרכתו ובזכות הפעילות הענפה של השליח הרב פייגנסון, ורעייתו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.