מערכת COL | יום ו' כסלו ה׳תש״ע 23.11.2009

קובי אריאלי מתחיל לשיר במחזמר לחנוכה

גם השנה מציבה חברת ההפקות של אלי מנדל אלטרנטיבה יהודית וחיובית לפסטיגלים ופסטיבלים שאינם מתאימים למגזר הדתי. אז יש לאן ללכת: הרשל'ה 2, כשהרשל'ה פגש את טופל'ה ● גם השנה, נחשבת ההפקה לחסרת תקדים בהשקעתה. הליהוק במחזמר הנוכחי מבריק אף יותר: קובי אריאלי, לראשונה כזמר מקצועי, הזמר ישי לפידות, הפתעת המחזמר אשתקד (בתפקיד אימו של הרשל'ה) חוזר לשחק בתפקיד אחר כשהוא עוטה זקן ומגבעת, יככב השנה בתפקיד אביו המלמד של הרשל'ה לסיפור המלא
קובי אריאלי מתחיל לשיר במחזמר לחנוכה

גם השנה מציבה חברת ההפקות של אלי מנדל אלטרנטיבה יהודית וחיובית לפסטיגלים ופסטיבלים שאינם מתאימים למגזר הדתי. אז יש לאן ללכת: הרשל'ה 2, כשהרשל'ה פגש את טופל'ה.
 
הדמות היהודית שעוררה חיוך לאורך הדורות, היא ללא ספק דמותו של הרשל'ה. מידות אדם מיוחד שנוצקו בדמותו הבדחנית המהווה ליצן חסידי שחי בגליציה ומשמש כפלטפורמה ראויה לבדיחות רבות. בחנוכה בשנה שעברה, הזדמן הרשל'ה לחלם, בעזרתו למדנו להכיר את המקום שהאגדות אודותיו גודשות את הפולקלור היהודי לאורך הדורות. הפעם ממשיך הרשל'ה במסעו ומגיע ל"חיידר של טופל'ה", שם הוא לומד להכיר אותו ואת חבריו ומציג לפני הצופים את סיפורו של "טופל'ה טוטוריטו".

גם השנה, נחשבת ההפקה לחסרת תקדים בהשקעתה. הליהוק במחזמר הנוכחי מבריק אף יותר: קובי אריאלי, לראשונה כזמר מקצועי, הזמר ישי לפידות, הפתעת המחזמר אשתקד (בתפקיד אימו של הרשל'ה) חוזר לשחק בתפקיד אחר כשהוא עוטה זקן ומגבעת, יככב השנה בתפקיד אביו המלמד של הרשל'ה.

הזמר עמירן דביר – יופיע לראשונה על הבמה כשחקן תיאטרון, אסי וטוביה - כוכבי הילדים הדתיים מ'ערוץ מאיר' מופיעים לראשונה במחזמר מקצועי ואיתם דמות התרנגול פולקע שמנתר מהמסך בקפיצה, לטובת מופע על במה וג'קי לוי יספר את סיפור העיירה מעל גבי מסך מולטי מדיה ענק. לצד הרשימה המרשימה, נוטלים חלק בליהוק שורה מכובדת של שחקנים מקצועיים מוכרים: השחקן והמנחה מני פאר, שלמה סדן, יריב קוק ואלי חביב בתפקיד טופל'ה מככב ילד הפלא איתן יפת ומלווה אותו להקה של ילדי המחזמר, בסה"כ יופיעו יחדיו על הבמה בהפקה המושקעת עשרות שחקנים זמרים ורקדנים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.