מערכת COL | יום ה' כסלו ה׳תש״ע 22.11.2009

בשבוע הבא: הכנסת ס"ת לבית הכנסת חב"ד בגבעת זאב

ביום ראשון הקרוב, י"ב בכסלו תתקיים בעז"ה הכנסת ספר תורה לבית הכנסת מורשת מנחם – חב"ד שבגבעת זאב ● בשעה 4 אחה"צ יכתבו האותיות האחרונות בביתו של התורם הנדיב הרב יחיאל קליין, ומשם תצא תהלוכת שמחה שירה ולפידים שתלווה את ספר התורה החדש לבית הכנסת. לאחר ההקפות והריקודים במקום, יוזמנו הנוכחים לסעודת המצווה שתקיים במעמד רבנים ואישי ציבור נכבדים, ברוב פאר והדר בבית הכנסת הגדול בירושלים  לסיפור המלא
בשבוע הבא: הכנסת ס
ביום ראשון הקרוב, י"ב בכסלו תתקיים בעז"ה הכנסת ספר תורה לבית הכנסת מורשת מנחם – חב"ד שבגבעת זאב. את בית הכנסת מנהל ביד רמה שליח הרבי ומנהל בית חב"ד ביישוב, הרב חיים בכר. את הספר תרם אחד ממתפללי בית הכנסת המסורים ומעמודי התווך של הקהילה, הנדיב הרב יחיאל קליין יחד עם זוגתו מרת ברכה לעילוי נשמת ר' אהרון צבי בן ר' חיים משה ז"ל.

בג' תמוז האחרון, התקיימה בבית חב"ד ביישוב התוועדות לציון היום המיוחד. בין אמירת לחיים אחת לחברה ובין סיפור על מעלתו של הרבי לחזרה על שיחה מדבריו הק', התרגש הרב קליין והבטיח כי יתרום לבית הכנסת ספר תורה וחדש ומהודר, שיפאר את שמו של מניין חב"ד בישוב. בהתוועדות ח"י אלול, כעבור קצת יותר מחודשיים, עדכן התורם את הרב בכר על התקדמות הכתיבה וביחד סיכמו השניים כי עוד לפני התוועדות י"ט כסלו, כבר ישכון ספר התורה החדש בארון הקודש של המניין.

ואכן, ביום ראשון הקרוב, בשעה ארבע אחה"צ יכתבו האותיות האחרונות בביתו של התורם, ומשם תצא תהלוכת שמחה שירה ולפידים שתלווה את ספר התורה החדש לבית הכנסת. לאחר ההקפות והריקודים במקום, יוזמנו הנוכחים לסעודת המצווה שתקיים במעמד רבנים ואישי ציבור נכבדים, ברוב פאר והדר בבית הכנסת הגדול בירושלים.

את הערב ינחה ישי לפידות יחד עם להקת הילדים, הקינדערלך.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.