מערכת COL | יום ה' כסלו ה׳תש״ע 22.11.2009

רחובות: ערב חינוך להורי גני חב"ד

ערב חינוך לעילוי נשמתה של חנה אורה עוקבי ז"ל נערך בהשתתפות הורי ילדי גן יוסף יצחק רחובות, חברותיה, מכרותיה ובני משפחתה של הסייעת המסורה חנה אורה שהלכה לעולמה ● "בכל פינה בגן ניתן לראות את מעשי ידיה של אורה, הווילונות אף הן מעשה ידיה", אמרה הגננת רייזי גרינוולד, שגם בשעותיה הקשות תמיד שמרה עימה על קשר חם ורציף לסיפור המלא
רחובות: ערב חינוך להורי גני חב
ערב חינוך לעילוי נשמתה של חנה אורה עוקבי ז"ל נערך בהשתתפות הורי ילדי גן יוסף יצחק רחובות, חברותיה, מכרותיה ובני משפחתה של הסייעת המסורה חנה אורה שהלכה לעולמה. הערב נערך ביוזמתה של הגננת שעבדה עימה כ- 5 שנים כצוות הגב' רייזי גרינוולד.

"בכל פינה בגן ניתן לראות את מעשי ידיה של אורה, הווילונות אף הן מעשה ידיה" כך אומרת רייזי, שגם בשעותיה הקשות תמיד שמרה עימה על קשר חם ורציף. והקדישה את אחת מפינות הגן לזכרה, "שכל ילד שיכנס לגן יראה, וייתן צדקה לעילוי נשמתה"...

את הערב פתח בדברים מנכ"ל מוסדות חב"ד רחובות ר' ארז קרלנשטיין, שדיבר על מסירותה של אורה, ועל עבודת הצוות והשיתוף שלה.

לאחר מכן נשא דברים אחיה של המנוחה, הרב סעדיה מעטוף שליחו של הרבי ורב הישוב ברקת, הרב דיבר על האמונה החזקה במשיח וגאולה של חנה אורה גם בשעות הקשות ביותר שהמצב היה מאוד לא טוב האמינה שהכל יהיה בסדר, הנתינה העצומה שהייתה לה שבשעות הקשות התנצלה על כך שהיא מבקשת ממנו להכין לה חביתה.... וכן על אהבתה הרבה לילדים.

בהמשך נשאה דברים הגב' שרה כ"ץ שמסרה מעל 10 שנים שיעור קבוע בביתה של חנה אורה ז"ל, שרה הציגה ממבטו של ילד בגן את תכונות ואפיונים של חנה אורה, זה היה כל כך אמיתי. לסיום הוזמנה הגב' לילך , תזונאית קלינית שדיברה על תזונה בגילאים 3-6, ביטוי של הורים אוהבים ודואגים לילדיהם, סיפוק צרכי התזונה שלהם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.