מערכת COL | יום ה' כסלו ה׳תש״ע 22.11.2009

מסיבת אותיות מרגשת בגני חב"ד נתניה

שמחה רבה שררה בגני רשות של מוסדות חב"ד נתניה ביום ששי האחרון, עת הוכנסו 70 מילדי החיידר עטופים בטליתות ע"י אביהם, ללימוד אותיות הא' ב' ● במהלך הטקס דיברו בפני האבות המלמדים בהדגישם את חשיבות ההשקעה והשינון עם הילדים בגיל הרך, וביתרונות הרבים באיתור וטיפול מוקדם של קשיים התפתחותיים ולימודיים שונים  לסיפור המלא
מסיבת אותיות מרגשת בגני חב

שמחה רבה שררה בגני רשות של מוסדות חב"ד נתניה ביום ששי האחרון, עת הוכנסו 70 מילדי החיידר עטופים בטליתות ע"י אביהם, ללימוד אותיות הא' ב'.

המסיבות נערכו בגנים ברח' רבי עקיבא ובגנים ברח' נורדאו כשהמלמדים המנוסים והוותיקים הרב אריה לייב כהן והרב יאיר ברנשטיין פותחים את האירוע בדברי ברכה והסבר אודות חשיבות המעמד.

לאחר מכן הילדים ליקקו את אותיות הא' ב' מתוך ספר התניא מרוחות בדבש בקיימם את כל המשימות כנהוג מתוך שמחה ושירה, כשהם מונפים על כתפי אביהם בריקודים שמחים וסוחפים.

במהלך הטקס דיברו בפני האבות המלמדים בהדגישם את חשיבות ההשקעה והשינון עם הילדים בגיל הרך, וביתרונות הרבים באיתור וטיפול מוקדם של קשיים התפתחותיים ולימודיים שונים (באם ישנם ח"ו). כיבדו את האירועים בנוכחותם רב הקהילה ויו"ר המוסדות הרב מנחם ולפא שהאירועים נערכו בהכוונתו, סמנכ"ל מוסדות חב"ד בנתניה הרב יצחק טייכטל ומנהל רשת גני חב"ד בנתניה הרב יאיר מעודה.

יישר כח למדריכה הפדגוגית הגב' איילה פרחן ולגננות ברייני בקרמן, רות בן חיים, אלישבע הלל, ואתי עסיס. וכן לר' בצלאל אליאב והת' יוסי הולצמן על הסיוע הרב בארגון המסיבה. כן תודות לנגנים שהנעימו מנגינתם באירועים הת' אליהו קלפמן והת' שניאור זלמן יהושע.

 


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.