מערכת COL | יום ה' כסלו ה׳תש״ע 22.11.2009

וונקובר איילנד: ערב הוקרה למתנדבים לזכר הקדושים ● וידאו

לרגל היארצייט הראשון של השלוחים הקדושים הי"ד נערך בוונקובר איילנד על ידי בית חב"ד בראשות הרב מאיר קפלן ערב הוקרה למתנדבי אירגון "אור השבת" שהוקם לאחר רצח השלוחים הי"ד. במהלך הערב הוקרן וידאו על הפרוויקט וחולקו תעודות הוקרה. הרב דב גרינברג הלהיב את הציבור בדברים נרגשים על בני הזוג הולצברג הי"ד, על עבודת השלוחים, ועל היהדות בעידן המודרני לפי משנתו של הרבי  לסיפור המלא  
וונקובר איילנד: ערב הוקרה למתנדבים לזכר הקדושים ● וידאו
בי"א בסלו אשתקד נערך דינר חגיגי לציון חמש שנים לחב"ד בוונקובר איילנד בראשות הרב מאיר קפלן, בהשתתפות קהל רב מהקהילה היהודית באי. הדינר שחל ימים ספורים אחרי הטבח במומבאי התקיים ברגשות מעורבים בצילו של הארוע הטרגי.

בעצה אחת עם חברים בקהילה הוכרז באותו ערב על פרוייקט מקורי להנצחת השלוחים הי"ד - "אור השבת". במסגרת הפרוייקט מתנדבים מהקהילה יבשלו, יאפו וישלחו ערכות שבת לגלמודים, משפחות במצוקה, זקנים, חולים או כל יהודי שסיבה כלשהיא לא מאפשרת לו להתכונן לשבת כראוי.

המבצע הוכתר בהצלחה מופלגה, ולרגל היארצייט הראשון של השלוחים הקדושים הי"ד נערך ערב הוקרה למתנדבים, במהלך הערב הוקרן וידאו על הפרוויקט וחולקו תעודות הוקרה. הרב דב גרינברג הלהיב את הציבור בדברים נרגשים על בני הזוג הולצברג הי"ד, על עבודת השלוחים, ועל היהדות בעידן המודרני לפי משנתו של הרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.