מערכת COL | יום א' כסלו ה׳תש״ע 18.11.2009

בקרוב: המעמד הגדול של לומדי "שערי הוראה"

קרוב ל-3000 בני הישיבות והאברכים המשתתפים במסלולי ההלכה ב"שערי הוראה" חוזרים בימים אלו על תלמודם ומתכוננים במרץ רב לקראת המבחן הגדול והמסכם ●  במשרדי "שערי הוראה" שוקד כבר בימים אלו צוות מיוחד על הפקתו המושלמת של היום הגדול, מוצש"ק כ'ד טבת בו ייערך אי"ה המעמד הגדול והמפואר לכבודה של תורה ולומדיה, בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א ● שמחה של דבר הלכה לסיפור המלא  
בקרוב: המעמד הגדול של לומדי
לכ-3000 בני הישיבות והאברכים לומדי "שערי הוראה" אין בימים אלו הרבה דקות פנויות. הם עסוקים ללמוד ולחזור על הסימנים בשו"ע הרב ובמשנ"ב לפי המסלול אותו בחרו כל אחד כפי חפץ לבו, כאשר דגש מיוחד הושם ללימוד וידיעת הלכות ברכות הנהנין.

ב"שערי הוראה" מקיימים הערכות מיוחדת לקראת המבחן הגדול שיערך אי"ה במוצש"ק י'א טבת. המבחנים על כל מסלולי לימוד ההלכה כבר הוכנו, וצוות גדול ומיוחד של 30 בודקי מבחנים כבר הוכשר להיות נוכחים באולם בו יתקיים המבחן הגדול. הבודקים ישבו על במה מיוחדת ויבדקו לאלתר את דפי המבחנים שיוגשו להם ע"י אלפי הנבחנים.

שבועיים לאחר מכן במוצש"ק כ'ד טבת יתקיים אי"ה המעמד הגדול לכבודה של תורה יתקיים בראשות גדולי התורה והחסידות שליט"א, שכבר הבטיחו לפאר את המעמד בהשתתפותם, וגם ישאו דברותיהם לכבוד לומדי התורה. במעמד תשולב סעודת הילולא מפוארת לזכרו של הרה"ק בעל התניא זי"ע שאלפי המשתתפים זכו במשך השנה להגות בדברי תורתו.

יצוין שכבכל שנה, לבקשת ראשי הישיבות שליט"א, מתקיים המעמד במוצאי שבת וזאת כדי לצמצם למינימום את ההפרעה לסדרי הישיבה ולחסוך מזמנם היקר של תלמידי הישיבות שמגיעים לביתם כבר לקראת סוף השבוע.

סדרנים מיוחדים ישמרו על הסדר במקום, ויפקחו על שערי האולמות כדי לקבל בכבוד את פני המשתתפים הן במבחן המסכם והן במעמד הגדול, זאת לאחר שאחרי בירורים נרחבים נבחרו אולמות במרכז ירושלים לארח את המעמד של "שערי הוראה", כאשר אולמות אחרים, גדולים יותר ומתאימים יותר לארח מעמד גדול כזה בהשתתפות אלפי משתתפים, נפסלו בהחלטת חברי הנהלת "שערי הוראה" וזאת כדי לא לטלטל את בני התורה ותלמידי הישיבות למחוזות שאינם הולמים בני תורה וחסידות. אילוץ זה חייב את הנהלת "שערי הוראה" להציב סדרנים מיוחדים שיאפשרו להיכנס לאולם רק את המוזמנים הנכבדים כדי למנוע דוחק מיותר.

ב"שערי הוראה" שוקדים במלוא העוצמה ומקדישים כוחות רבים להביא להצלחתו המלאה של המעמד השנתי המפואר לכבודם של אלפי לומדי ההלכה, ומקווים שהמעמד ישמש כמנוף לחיזוק שיעודד וידרבן את אלפי הלומדים להוסיף בלימוד ההלכה לדעת את דבר המעשה אשר יעשון, דבר ה' זו הלכה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.