מערכת COL | יום כ"ח חשוון ה׳תש״ע 15.11.2009

מאות ברשימת ההמתנה לאירוע הזיכרון; הושלמה הקמת האהל

מאות מקורבים של בתי-חב"ד בישראל נמצאים בימים האחרונים ברשימת המתנה לקראת ערב ההצדעה והזיכרון שמאגנים צעירי-חב"ד בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב לשלוחים היקרים, הרב גבריאל ורבקי הולצברג הי"ד ותספורת החלקה של בנם מוישי שיחי' ● ובתוך-כך, הושלמה הקמתו של אוהל הענק שיקלוט את האלפים שיבואו לקחת חלק בעצרת ביום רביעי הקרוב לדיווח ותמונות   
מאות ברשימת ההמתנה לאירוע הזיכרון; הושלמה הקמת האהל
מאות מקורבים של בתי חב"ד בישראל נמצאים בימים האחרונים ברשימת המתנה לקראת ערב ההצדעה והזכרון שמאגנים צעירי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב לשלוחים היקרים, גבי ורבקי הולצברג הי"ד ותספורת החלקה של בנם מוישי שיחי'.

רשימת ההמתנה נוצרה לאחר שאורחי הכבוד בכנס, שלוחי חב"ד בישראל, ניצלו כבר עם פתיחת הרישום את זכאותם להרשמה לכינוס ואת האפשרות להביא עימם מספר מקורבים. למרות זאת, מבקשים רבים רבים מהשלוחים להביא עימם מקורבים ותומכים נוספים, הגם שאין אפשרות להבטיח כרגע בוודאות מקום עבורם.

באגף הסניפים של צאגו"ח, מסרו לאותם שלוחים כי ביום שלישי, לאחר גיבושה הסופי של רשימת המוזמנים ובדיקה נוספת שתוודא כי אכן כל מי שמופיע ברשימת המוזמנים אכן מגיע לעצרת, ניתן יהיה לדעת באם ישוחרורו הזמנות נוספות ומי מאותם מקורבים יוכל להיכנס לעצרת המרשימה ומעוררת העניין הבין-לאומי.

ובתוך כך, ביום שישי האחרון הושלמה הקמתו של אוהל הענק שיקלוט את האלפים שיבואו לקחת חלק בעצרת ביום רביעי הקרוב, וכבר מהיום עמלים עשרות פועלים על עיצוב הפנים של האוהל והכנת התשתיות הנדרשות להצלחתו של הערב החשוב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.