מערכת COL | יום כ"ב חשוון ה׳תש״ע 09.11.2009

בני ברק: הורי התמימים שאבו נחת בכ' חשוון

לקראת יום הבהיר כ' מרחשוון יום ההולדת של הרבי הרש"ב התאספו הורי תלמידי ישי"ק בית מנחם לאסיפת הורים והתוועדות כ' מרחשוון ● תחילה ישבו הורי התמימים עם צוות הישיבה ושאבו מלא חופניים נחת בשמעם על התקדמות בנם בלימודים ובהנהגה החסידית ● בהמשך, נערכה התוועדות סביב שולחנות ערוכים  לתמונות  
בני ברק: הורי התמימים שאבו נחת בכ' חשוון
לקראת יום הבהיר כ' מרחשוון יום ההולדת של הרבי הרש"ב התאספו הורי תלמידי ישי"ק בית מנחם לאסיפת הורים והתוועדות כ' מרחשוון.

תחילה ישבו הורי הת' עם צוות הישיבה ושאבו מלא חופניים נחת בשמעם על התקדמות בנם בלימודים ובהנהגה החסידית.

ההורים ציינו לכל אנשי הצוות וההנהלה כי בנם אוהב להגיע לישיבה וכי רואים כמה הוא נהנה מההשקעה שמשקיעים בו בגשמיות וברוחניות.

לאחמ"כ התיישבו ההורים והצוות סביב שולחנות ערוכים כיד המלך והסבו לסעודה חגיגית לכבוד כ' מרחשוון יום ההולדת של אדמו"ר מוהרש"ב מייסד ישיבות תומכי תמימים.

פתח את האירוע הרב דוד זילברשטרום שהנחה בטוב טעם וציטט משיחות הרבי על החשיבות של חינוך הילדים. לאחמ"כ הוזמן הרב יצחק רבקין יועץ חינוכי ומצוות הישיבה, ודיבר אודות המעבר לחיי פנימייה והתייחסות ההורים לבנם כשחוזר מהישיבה.

הרב שלמה רוזנברג מנהל הישיבה סיפר על מסירות בניו לוי ושמוליק העושים לילות כימים להצלחת הישיבה והעיד מקרוב על מס' סיפורי מופת שקרו לאחרונה בניהול הגשמי.

הרב ישראל וינפלד מנהלה הרוחני של הישיבה דיבר על חשיבות שיתוף הפעולה ושמירת הקשר של ההורים עם צוות הישיבה וההנהלה, ועל השימוש שההורים יכולים לעשות במבצעי הישיבה בלימוד וההנהגה.

אחרון הדוברים היה הרב לוי יצחק רוזנברג סמנכ"ל הישיבה שדיבר בלהט על ההשגחה הפרטית שרואים בכל מה שקשור לניהול הישיבה שהיא שליחות של הרבי וכמה כוחות שואבים מלראות תמימים שיושבים והוגים בתורת הנגלה והחסידות, ועם כוחות אלו מתמודדים עם כל גזירות התקציבים וכו' ומוסיפים בדברים שהם לנוחות התמימים הכל כדי שילמדו מתוך מנוחת הדעת, ושיגרמו נח"ר לרבי נשיא דורנו.
הרב שניאור זלמן גול המשגיח הכללי המשיך לשוחח עם הורים עד לאחר חצות ויחדיו טכסו עצה ותושיה למען קידום התמימים והישיבה.

כיבדו בנוכחותם צוות הישיבה הרב זושא פויזנר, הרב מרדכי גולדשמיד, הרמ"ים והמשפיעים והורי התמימים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.