מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תש״ע 08.11.2009

מעמד מרגש ב"פדיון הבן" למניין בכורים בניז'ני

המעמד המרגש של "פדיון הבן" לעשרה בכורים נערך ביוזמת רבה של העיר ניז'ני ושליח חב"ד הרב שמעון ברגמן ● בין הנפדים היו גם תינוק בן חודש, אביו וסבו, שגם הם בכורים ורק כעת זכו להיפדות. התינוק עצמו, נימול בן שמונת ימים, כאשר הוריו הם ממקורבי הקהילה ואף נישאו ע"י הקהילה  לסיפור המלא
מעמד מרגש ב
הרבה אירועים מרגשים ומיוחדים כבר חוותה העיר ניז'ני-נוביגרוד שברוסיה, אך נדמה הוא, כי ההתרגשות שחוו משתתפי המעמד בשבוע שעבר בהיכל בית הכנסת, היה מיוחד במינו.

זאת בעקבות המעמד המעמד המרגש של "פדיון הבן" לעשרה בכורים, שנערך ביוזמת רבה של העיר ניז'ני ושליח חב"ד הרב שמעון ברגמן, יחד עם הרב מנחם רבינוביץ ראש הישיבה בניז'ני.

את הפדיון ערך הרב ר' שניאור זלמן כהן, מו"ץ וחבר הבד"ץ דרוסיה בראשותו של הרב הראשי בערל לאזאר שהגיע במיוחד ממוסקבה הבירה.

בין הנפדים היו גם תינוק בן חודש, אביו וסבו, שגם הם בכורים ורק כעת זכו להיפדות. התינוק עצמו, נימול בן שמונת ימים, כאשר הוריו הם ממקורבי הקהילה ואף נישאו ע"י הקהילה.

הקהילה היהודית הגדולה והמתפתחת בניז'ני, בראשותו של רב העיר הרב ברגמן, כוללת מוסדות חינוך רבים, בית כנסת מרכזי, מוסדות חסד ורווחה ועוד רבות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.