מערכת COL | יום י"ז חשוון ה׳תש״ע 04.11.2009

דולר מהרבי, עוגה חב"דית ופופקורן: 2 קדנציות, 10 רגעים

הניו-יורקי מספר 1, מייקל בלומברג, עשה זאת אמש שוב ונבחר לכהונה שלישית לראשות עיריית ניו-יורק ● צוות כתבי וצלמי COL, המלווים את הנעשה בחב"ד בעשור האחרון, חוזרים לעשרה רגעים של בלומברג עם חב"ד, משתי הכהונות הקודמות ● הדולר מהרבי שנשלף באמצע אירוע, הזוג החב"די שהפתיע עם עוגת יום-הולדת, הביקור ההיסטורי ב'אהל', הקשר של בלומברג לפורים, הפופוקורן המיתולוגי, וגם: מי העניק לבלומברג מטוס נשיאותי? צפו בתמונות  
דולר מהרבי, עוגה חב
צילומים: אלי קאהן, מאיר דהן, יוסי פרסיה, אשר ליצמן ובנימין ליפשיץ

י"ד כסלו, תשס"ד:

הדולר שמניע את העיר...

בועידה השנתית של 'ועד הקהל' שהיווה גם כנס זיכרון למרא דאתרא המנוח, הרב יהודה-קלמן מארלאוו ע"ה, השתתף גם ראש-העיר הטרי מייקל בלומברג. נאומים נשמעו שם, כבוד הוענק שם, ובלומברג הספיק לשלוף מכיסו את הדולר של הרבי שהוא מחזיק בכיסו ואף להצטלם עם תלמידי כיתה מהחיידר והמלמד שלהם. "שטר דולר בודד מניע את העיר ניו-יורק", אמר.

ט' אדר, תשס"ד:
עוגה חב"דית ליום-ההולדת


ראש עיריית ניו-יורק, מייקל בלובמרג ציין את יום הולדתו היהודי עם עוגת יום-הולדת שנאפתה במיוחד עבורו ע"י גב' אסתי שיינר מ-World Tikkun Center (מרכז תיקון העולם). דובי ואסתי שיינר, הם זוג חב"די שנישאו באותו יום בו התמוטטו בנייני World Trade Center (התאומים) וכפי שדווח ב-COL, החליטו הם להקים מרכז שיאיר את החושך. המרכז שהקימו הזוג במנהטן מקיים פעילויות מיוחדות וכחלק מזה הגישו הרב שיינר לראש העיר את העוגה לציון יום הולדתו העברי.

כ"ה חשוון, תשס"ה:
תפילת ראש-העיר

לראשונה מאז נבחר, הגיע ראש-העיר מייקל בלומברג להשתטח על ציון הרבי בקווינס. בלומברג תיאם את ביקורו עם ראשי וועד הקהל של שכונת קראון-הייטס, ר' חנינא שעפרלין ור' נוחי גרוס שלמעשה דירבנו אותו להגיע ולהתפלל בציון הרבי. בתמונה: בלומברג יוצא מהאהל, על רקע השליח הרב שלמה קונין נושא תפילה.

י"ד אדר, תשס"ה:
"איש יהודי" בעיריית ניו-יורק


"יש לי שייכות מיוחדת לפורים" אמר אשתקד ראש עיריית ניו-יורק מייקל בלומברג לרב שמואל-מנחם-מענדל בוטמן, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית, כשהביא לו משלוח מנות, "כי קוראים לי מרדכי". לצד המשלוח מנות העניק הרב בוטמן לראש העיר מגילה כשרה והראה לו הפסוק "איש יהודי היה בשושן הבירה" שבבירה של העיר הגדולה יש איש יהודי, "ושמו מרדכי"...

ל' כסלו, תשס"ז:
הפופקורן של בלומברג


ההיכרות של החב"דניקים עם בלומברג, מסתבר, עמוקה מאוד. בכל אירוע פרטי אליו הוא מגיע, הם דואגים להציב בראש השולחן את המאכל האהוב על ראש-העיר: פופקורן. בתמונה: במסיבת חנוכה מיוחדת, רגע לפני שראש-העיר עט על קערת התירס.

ל' כסלו, תשס"ז:
המטוס הנשיאותי. במשחק


ועוד אחת ממסיבת חנוכה. מישהו מנוכחים רצה להוכיח את אהבתו לראש-העיר ושלף דגם משחק של המטוס הנשיאותי. "בקרוב אצלך", איחל לראש-העיר שלא הפסיק לחייך.

א' טבת, תשס"ז:
חלום של ילדה

למחווה שכזו, לא זוכה כל ילד, או ילדה. במהלך אירוע חנוכה במוזיאון הילדים בקראון-הייטס, ביקשו ילדים רבים, להצטלם עם בלומברג. המאבטחים הקשוחים גילו סימני עצבנות, אבל אז בחר בלומברג באחת הילדות. הפלאש תוקתק ובלומברג נכנס לרכב השרד.

כ"ז אייר, תשס"ח:
בטעם רובשקין


ביום כיף לילדי שכונת קראון-הייטס, החב"דניקים והשחורים, הגיע ראש-העיר לצפות ולהשתתף. בדרך, חלף על פני 'מלצרי הנקניקים' שהוכנו במיוחד עבור הילדים החב"דניקים. ראש-העיר ביקש לחמניה וגילה את שביעות רצונו מהטעם של רובשקין.

י"ט תשרי, תשס"ט:
בלומברג שלנו חברהמ'ן

ראש עיריית ניו-יורק מייקל בלומברג לקח 45 דקות מזמנו ביום שישי האחרון בכדי לארח משלחת חב"דניקים בלשכתו לרגל חג-הסוכות. בתמונה: בלומברג משתעשע עם ישראל מלמד בלשכתו.

י"ג אב, תשס"ט:
הפיצה החב"דית


ראש-העיר היהודי של ניו-יורק, מייקל בלומברג, פותח במסע הבחירות לראשות העיר. בלומברג, מקווה בפעם השלישית בחייו, לכבוש את ראשות העיר. את מסע החיזור אחר "הקול היהודי", הוא פתח בחנות פיצה של חסיד חב"ד הממוקמת בערי הנופש בניו-יורק, שם שוהים בימים אלה רבבות חרדים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.