מערכת COL | יום ט' חשוון ה׳תש״ע 27.10.2009

יוזמה: חיילי ומפקדי צה"ל כותבים פ"נ לרבי

רב חב"די בקבע, סרן הרב שרגא נתן דהן, המשמש כרב הקורסים של הרבנות הצבאית בבה"ד 11 מנהל פורום יהדות ברשת האינטרנט הצה"לית "צה"ל.נט" ● השבוע, שלח מאמר תורני על חשיבות ההשתטחות והתפילה על קברי צדיקים לאור ההלכה ומקורות חז"ל, והחיילים ומפקדי הצבא הוזמנו לשלוח פני"ם ומכתבים שיקראו על ציונו הק' של הרבי מליובאוויטש בכינוס השלוחים העולמי לסיפור המלא   
יוזמה: חיילי ומפקדי צה

סרן הרב שרגא נתן דהן רב חב"די בשירות קבע בצה"ל המשמש כרב הקורסים של הרבנות הצבאית בבה"ד 11, מנהל פורום גדול "מה השאלה?" ברשת האינטרנט הצה"לית "צה"ל.נט" בו מוצגים מושגים ביהדות, לצד שיחה של הרבי ורעיון מפרשת שבוע, והוא מרחיב אופקים בנושאים ביהדות. בפורום רשומים 5000 קצינים, נגדים וחיילים המקבלים את הגיליון באמצעות הדוא"ל הצה"לי (צה"ל נט).

השבוע, לקראת כינוס השלוחים העולמי, נשלח מאמר תורני שחובר על ידי שרגא דהן, על חשיבות ההשתטחות והתפילה על קברי צדיקים לאור ההלכה ומקורות חז"ל. המאמר משלב בתוכו ציטוטים נבחרים מהתניא על "נשמתו הכללית של הצדיק", וכן ציטוטים ממאמר ההשתטחות של האדמו"ר האמצעי, כולל סקירה על אדמו"רי חב"ד.

החיילים ומפקדי הצבא הוזמנו לשלוח פני"ם ומכתבים שיקראו על ציונו הק' של הרבי על-ידי הרב דהן. נמסר על היענות מרשימה במיוחד, ובתוך מספר ימים, הגיעו אלפי בקשות פנ"ים "להצלחה בבני חיי ומזוני", ולבקשות אישיות נוספות. בין מבקשי הברכות נימנים גם מפקדים בדרגות בכירות ביותר.

במערכת הרבנות הצבאית נימנים כעשרה רבנים חב"דיים המשרתים בשירות קבע, ואשר מנצלים את זמנם להפצת מעיינות התורה והחסידות בקרב חיילי ומפקדי צה"ל. פעילותם מתקבלה באהדה ובברכה רבה. הרבנים מספרים כי פעילותם הנעשית בדרכה הייחודית של חסידות חב"ד - במאור פנים ובדרכי נועם - מביאה לקירוב לבבות בין כלל החיילים ותורת לאווירה חיובית ולכידות פנימית בין החיילים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.