מערכת COL | יום ח' חשוון ה׳תש״ע 26.10.2009

מנהל המרכז החינוכי שב מסדרת הרצאות בפאריז

הרב נפתלי רוט מנהל המרכז חינוכי חסידותי של צעירי-חב"ד בישראל שב מסדרת הרצאות שערך במוסדות חב"דיים רבים בצרפת: בית רבקה, אור מנחם, גן מרדכי, תלמוד תורה ליובאוויטש, אהל מנחם, ועוד. הרב רוט, לו נסיון עשיר בחינוך מזה עשרות בשנים הרצה בפני מורים והורים במגוון נושאים, והמשתתפים הודו לו על ההרצאות המעניינות  לתמונות 
מנהל המרכז החינוכי שב מסדרת הרצאות בפאריז

300 מחנכים, מנהלים ואנשי סגל חינוכי מקרב  15 מוסדות חינוך בצרפת ומאות הורים האזינו בעניין רב לסדרת הרצאות מרתקות בנושאים חינוכיים, מפי איש החינוך הותיק הרב נפתלי הכהן רוט יו"ר המרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב"ד בארה"ק . סדרת ההרצאות שכותרתה : "כך נגדל ילד חסידי" אורגנה מטעם המרכז החב"די "עולם התורה" בניהולו הנמרץ והמסור של הרב יונה אטל . המסע המיוחד ננעל בערב מרשים של שאלות ותשובות בענייני חינוך בהשתתפות מאות הורים, מחנכים ומנהלי מוסדות חינוך שהועבר בשידור חי לאלפי צופים באתר "חסידות" בצרפת.

שערי פתיחת שנת הלימודים תש"ע במוסדות החינוך בצרפת נפתחו במעין "ועידת מחנכים" זוטא  אינטנסיבית, בהם נדונו בכל מוסד ומוסד נושאים חינוכיים שעימם הם מתמודדים. על פי תכנית קבועה מראש ומאורגנת היטב  ערך איש  החינוך  הרב נפתלי רוט שהוזמן במיוחד מארה"ק (מיד למחרת שמחת תורה)  ביקור מקיף בכיתות של מוסדות חב"ד בית רבקה, אור מנחם, שניאור , בית חיה מושקא, חדר ליובאוויטש בפריז חדר מרדכי במרסיי ועוד. בתום הביקור התכנס כל הסגל החינוכי בכל מוסד והקשיבו קשב רב למשא חינוכי מועיל מפיו של הרב רוט, שבכישרונו המיוחד הוא מצליח להעביר לנוכחים  בצורה מרתקת שורה של רעיונות, כיוונים ויעדים בחינוך החב"די  שבעקבותיהם יהא ניכר על כל תלמיד שהוא ילד חסידי המתחנך אצל מחנך חסידי וכל רואיהם יעידו שהוא זרע ברך ה'.

גולות הכותרת של המסע הי' ללא ספק שני האירועים המרכזיים: התוועדות שבת בראשית עם הרב רוט ו    "ערב החינוך" הבלתי נשכח שנערך לקראת סיומו של המסע  בתום שבוע מרתוני של חינוך, בו התכנסו למעלה מ-500 הורים ומחנכים בהיכל הגדול של בית חב"ד בכרתיי שהוקדש לשאלות ותשובות בבעיות חינוך בהנחיתו המיוחדת של השליח מנהל בית חב"ד בכרתיי הרב חיים מלול. במשך כשלוש שעות תמימות קיבלו ההורים עצות מעשיות בחינוך ילדיהם וטיפים לרוב בחינוך לתפילה, משמעת, הנהגה חסידית שכר ועונש ועוד.

הרב רוט מנצל את הזדמנות החגיגית ומעלה על נס את עבודתם המסורה של הסגל החינוכי בצרפת המהוים דוגמא ומופת  של  שלוחי הרבי בחינוך ומהם ילמדו וכן יעשו. וכדרכו בקודש לא חסך בשבחים ועידוד לעוןשים במלאכת הקודש ולמארגן הרב יונה אטל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.