מערכת COL | יום ח' חשוון ה׳תש״ע 26.10.2009

חתונה מפוארת נערכה לזוג מקורבים במוסקבה ● וידאו

הנהלת מרכז החסד היהודי במוסקבה, הציעה לסייע זוג המקורבים, בוגרי מוסדות החינוך במוסקבה, לערוך את חתונתם באולם בית התמחוי המפואר במרכז החסד, בכדי לסייע להם בהוצאות הרבות ● החופה נערכה על גבי במה מוגבהת בחצר מרכז החסד, והחתונה עצמה, באולם בית התמחוי, שם סועדים מדי יום מאות קשישים וגלמודים מיהודי מוסקבה  בואו לצפות 
חתונה מפוארת נערכה לזוג מקורבים במוסקבה ● וידאו
קירות הבניין המפואר של מרכז החסד היהודי "שערי צדק" במוסקבה, כבר ספגו וראו רבות, אך חתונה מרגשת, מיוחדת ומכובדת שהייתה לפני כמה ימים, ספק אם כבר ראו!

היה זה בעת שהנהלת מרכז החסד היהודי, הציעה לסייע בעד זוג המקורבים, בוגרי מוסדות החינוך במוסקבה, לערוך את חתונתם באולם בית התמחוי המפואר במרכז החסד, בכדי לסייע להם בהוצאות הרבות.

החופה נערכה ע"ג במה מוגבהת בחצר מרכז החסד, והחתונה עצמה, באולם בית התמחוי, שם סועדים מדי יום מאות קשישים וגלמודים מיהודי מוסקבה, בנוסף לכלל הפעילות הרבה והענפה של מרכז החסד, בתחום המזון, הרפואה ועוד, לכחמש עשרה אלף חולים ונזקקים מיהודי מוסקבה.

את החופה ערך רבה הראשי של רוסיה השליח הרב בערל לאזאר והנחה את החופה השליח הרב יוסף יצחק חרסונסקי, מנהל בית חב"ד בשכונת חמובניקי במוסקבה, אשר החתן נמנה עם המתפללים הקבועים בבית חב"ד בשכונתו, ועל השמחה הגדולה הופקד האמן השליח ר' אלימלך ויסברג, משמח אלוקים ואדם.

על האירגון הרב היה אחראי השליח ר' משה ברוך בייניש מרמ"י ה"מתיבתא", וההצלחה נזקפה רבות גם בעקבות הסיוע של השליח הרב יוסף יצחק ליפסקר, מנכ"ל מוסדות החינוך במוסקבה.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.