מערכת COL | יום ז' חשוון ה׳תש״ע 25.10.2009

השליח בצ'רנוביץ אירח את פמליית האדמו"ר מסאדיגורא

המוני חסידים ועמך בית ישראל, ובראשם כ"ק האדמו"ר מסאדיגורא שליט"א, פקדו את הציון הקדוש של הרבי מרוז'ין זי"ע בעיירת סאדיגורא באוקראינה ● את האדמו"ר, החסידים וכלל האורחים שהגיעו מכל קצווי תבל, קידם שליח חב"ד ורבה של העיר צ'רנוביץ הסמוכה הרב מנחם מענדל גליצנשטיין, שדאג וארגן את כל האירוח והאש"ל לאדמו"ר מסאדיגורא ופמלייתו הנכבדה  לתמונות 
השליח בצ'רנוביץ אירח את פמליית האדמו
הרב גליצנשטיין עם האדמו"ר מסאדיגורא
המוני חסידים ועמך בית ישראל, ובראשם כ"ק האדמו"ר מסאדיגורא שליט"א, פקדו את הציון הקדוש של הרבי מרוז'ין זי"ע, בעיירת סאדיגורא באוקראינה, לרגל היארצייט שחל לפני ימים מספר ביום ג' מר-חשוון.

את האדמו"ר, החסידים וכלל האורחים שהגיעו מכל קצווי תבל, קידם שליח חב"ד ורבה של העיר צ'רנוביץ הסמוכה הרב מנחם מענדל גליצנשטיין, שדואג בין השאר, גם למקום קדוש זה, במשך כל השנה כולה, בנוסף להתעסקותו בבית הכנסת העתיק והמפואר של הרבי מרוז'ין זי"ע בסאדיגורא.

ללשכתו של הרב גליצנשטיין, זרמו במשך כל יום ההילולא, אלפי קוויטלאך מהמוני חסידי רוז'ין בכל העולם כולו, אותם העביר בו ביום לציון הק' של הרוז'ינער זי"ע.

הרב גליצנשטיין דאג וארגן את כל האירוח והאש"ל לאדמו"ר מסאדיגורא שליט"א, פמלייתו הנכבדה, שכללה את בנו הרב מלונדון, וראשי החסידות וכן לחסידים רבים נוספים, הנמנים עם ענפי רוז'ין השונים ובהם קבוצה נכבדה מחסידי באיאן.

קשר אמיץ וקבוע יש לרבה של צ'רנוביץ הרב גליצנשטיין, עם על האדמו"רים לבית רוז'ין, ובראשם כ"'ק האדמו"ר מבאיאן שליט"א, כ"'ק האדמו"ר מסאדיגורא שליט"א, כ"'ק האדמו"ר מבוהוש שליט"א, כ"'ק האדמו"ר מוואסלוי שליט"א, כ"'ק האדמו"ר קופשניץ שליט"א, ועוד הצדיקים הנכבדים מחצר הקודש רוז'ין באה"ק ובחו"ל.

עם סיום התפילות בציון הק', פנה האדמו"ר מסאדיגורא שליט"א אל עבר המבנה ההיסטורי והעתיק של בית הכנסת הידוע של הרבי מרוז'ין, שם ערך טיש לחיים, וחזר על דברי תורתו של זקנו בעל ההילולא.לפני נסיעתו חזרה לאה"ק, איחל ברכה והצלחה להרב גליצנשטיין, ממנו שמע על התקדמות והתפתחות הקהילה היהודית בצ'רנוביץ, הכולל גן ילדים, ובית ספר "אור אבנר", מיסודו של הנגיד ר' לוי לבייב, וכן פעילות רבה וענפה עם המוני היהודים בצ'רנוביץ והמחוז.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.