מערכת COL | יום ו' חשוון ה׳תש״ע 24.10.2009

הרבי הבטיח, הרבי קיים: תינוק נולד לאחר 28 שנות נישואין

מרגש: עשרים ושמונה שנים לאחר נישואיהם, זכו בשבוע שעבר בני הזוג ר' דוד ופיבי מרציאנו מקריית-שמואל לחבוק בן בכור ● "הכל בזכות ברכתו של הרבי. זה מה שעודד אותנו לאורך השנים", אמר ל-COL האבא הנרגש  לסיפור המלא
הרבי הבטיח, הרבי קיים: תינוק נולד לאחר 28 שנות נישואין
(צילום אילוסטרציה: ברלה שיינר, COL)

מאת מנדי ריזל, COL

ר' דוד ופיבי מרציאנו מהקריות נישאו לפני עשרים ושמונה שנים, אך רק בשבוע שעבר הם זכו לחבוק את בנם בכורם.

מדובר במופת מדהים מהרבי, שתחילתו לפני 20 שנה, המסעיר זה מספר ימים את קהילת חב"ד בקרית-שמואל.

האבא, איש החסד ר' דוד מרציאנו, סיפר בראיון בלעדי ל-COL את השתלשלות המאורעות: "לאחר שהתחתנו היתה לנו בעיה, ולא זכינו שיוולדו לנו ילדים. ביקשתי מהרבי ברכות בכמה הזדמנויות, והרבי אכן בירך, אך לא ברכה מפורשת. בשנת ה'תש"ן נסענו, אני וזוגתי, לרבי.

"החלטנו שהפעם נבקש מהרבי ולא נסתפק בפחות מאשר תשובה וברכה ברורה. דיברתי עם המזכיר, הרב בנימין קליין וביקשתי ממנו שיתן לנו לעבור בחלוקת דולרים לפני כולם, כדי שנוכל לבקש מהרבי.

"הוא הסכים ואמר לי לדפוק על חלון חדרו לפני 'חלוקת הדולרים', והוא מצידו יתן לנו לעמוד ראשונים בתור הארוך. בשעה היעודה דפקנו על חלון חדרו, והוא אכן סידר אותנו לפני כולם. 

"זה היה ביום ראשון, כ"א במר-חשוון התש"ן. עמדנו וחיכינו שעה וחצי עד שהרבי יצא. היינו נרגשים וחששנו שלא נוכל לדבר, אך החלטנו לא לוותר על ההזדמנות המיוחדת.

כשהרבי יצא, אמרתי לו: 'רבי, אנחנו רוצים ילדים!'. הוא נתן לי דולר נוסף ואמר 'זה עבור הילדים שיוולדו'!, דולר נוסף עם ברכה זהה נתן הרבי גם לאישתי".

השנים חלפו-עברו והשניים לא התייאשו ולא הרימו ידיים. גם כשר' דוד, המנהל מפעל חסד גדול בקריות, נפצע באורח קשה בידיו, עת אירע פיצוץ במפעל רפא"ל לכלי נשק בו עבד, השניים המשיכו להאמין ולקוות כי הם יזכו בפרי בטן.  "כל הזמן אמרתי לכולם שהברכה חייבת להתממש, שזה חייב להיות. אני לא יודע איך ומתי, אבל הרבי הבטיח והוא חייב לקיים. למרות שהיו לנו רגעים קשים מאוד, לא נשברנו, כי היינו מעודדים מהברכה".

ר' דוד, 56, עדיין נסער: "לוקח לנו זמן להתאושש ולרדת לקרקע. אנחנו עדיין לא מעכלים את העובדה שהפכנו ב"ה להורים, לאחר עשרים ושמונה שנות נישואין".

מחר יקבלו ההורים המאושרים תשובה מהרופאים לגבי מועד הברית, וכפי הנראה זו תהיה בעיתה ובזמנה, ביום רביעי הקרוב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.