מערכת COL | יום ג' חשוון ה׳תש״ע 21.10.2009

ההורים דורשים להעתיק את "הגן של שולה" לגבעת מרדכי

חשיפה: יומיים לאחר התאונה הקשה בה קיפחה את חייה הילדה שולה סברדלוב ע"ה, נערכה היום פגישה טעונה בעיריית ירושלים ● מנהלת מחלקת החינוך בעיריית ירושלים הגב' דבורה גבעתי שאישרה את פתיחת הגן בבית וגן ואת השתתפות העירייה במימון ההסעות אמרה בכאב רב כי היא מרגישה אשמה במה שאירע, בכך שאיפשרה את פתיחת הגן ● כעת, שוקלת העירייה לסגור את הגן של חב"ד בשכונת בית וגן בהיעדר פיתרון הולם להסעות הילדים משכונת רחביה. ההורים דורשים להעתיק את "הגן של שולה" לגבעת מרדכי   לסיפור המלא
ההורים דורשים להעתיק את
גן חב"ד בבית וגן בה למדה שולה סברדלוב ע"ה ● צילום: ערוץ 1
חשיפה: יומיים לאחר התאונה הקשה בה קיפחה את חייה הילדה שולה סברדלוב ע"ה, נערכה היום פגישה טעונה בעיריית ירושלים, בה השתתפו הורי ילדי הגן בה למדה.

ההורים תושבי שכונת רחביה הזכירו כי הם נאלצים לשלוח את ילדיהם עד לשכונת בית וגן הרחוקה וזאת לאחר שמחלקת החינוך לא אישרה פתיחת גן ילדים בשכונת גבעת מרדכי הסמוכה יותר לשכונת רחביה. מאז האסון, לא סומכים ההורים על ההסעות, והם טורחים להביא ולאסוף את ילדיהם מהגן בכוחות עצמם.

עד לשנת הלימודים הנוכחית, ילדי שכונת רחביה למדו בגן חב"ד שבשכונת גבעת מרדכי. בצעד שרירותי העבירה העירייה את הגן לשכונת בית וגן, הרחוקה יותר. בעקבות התנגדות ההורים להעברה בטענה כי הנסיעה מרחביה לבית וגן בשעות הבוקר העמוסות עלולה לקחת שעה ויותר, מימנה העירייה הסעה לילדים עד לבית וגן.

מנהלת מחלקת החינוך הגב' דבורה גבעתי שאישרה את פתיחת הגן בבית וגן ואת השתתפות העירייה במימון ההסעות לשכונת המרוחקת אמרה בכאב רב כי היא מרגישה אשמה במה שאירע, בכך שאיפשרה את שליחת הילדים לגן בהסעה.

כעת, בעקבות האסון והדרישה של ההורים להחזרת הגן לגבעת מרדכי, שוקלת העירייה לסגור את הגן של חב"ד בשכונת בית וגן בהיעדר פיתרון הולם להסעות הילדים משכונת רחביה, ולפזר את הילדים בגנים שונים.

ההורים דורשים להעתיק את "הגן של שולה" למיקומו המקורי בגבעת מרדכי. מה עוד, שהצהרון בו שוהים חלק מהילדים ממוקם גם הוא בגבעת מרדכי, מה שגורם לטילטולים נוספים ומיותרים.

ההורים המזועזים מהאסון מחו בכאב על החלטת העירייה ואמרו כי אם לא די באסון מבקשת כעת העירייה להטיל עליהם גזירה נוספת. חלק מההורים ציינו כי בהתייעצות עם פסיכולוגים ישנה חשיבות מיוחדת, דווקא כעת לאחר האסון, בשמירת האחדות בין ילדי הגן ובטח שלא בפירוקו.

בפגישה נטלו חלק נציגי ההורים, מנהל בית חב"ד וגן הילדים בשכונת גבעת מרדכי הרב יעקב סלונים, וחבר מועצת העיר ר' יעקב הלפרין. מאוחר יותר נערכה פגישה גם עם יועצת רה"ע לעניני חינוך הגב' אריאלה רג'ואן.

הרב יעקב סלונים וההורים ביקשו לבחון את ההחלטה פעם נוספת ולמצוא פיתרון הולם. ההורים הביאו כדוגמא מספר מבני עירייה בשכונת רחביה שיכולים לשמש כגן ילדים, והעירייה הבטיחה לבדוק את הנושא.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.