מערכת COL | יום ג' חשוון ה׳תש״ע 21.10.2009

על במה אחת: פריד ודודו פישר יופיעו בקרמלין

זו השנה השביעית ברציפות, אשר מתקיים ע"י "איגוד הקהילות היהודיות ברוסיה", האירוע היוקרתי השנתי של "צ'ילוועק גוד" ובתרגום לעברית: "איש השנה" ● במהלך האירוע מקבלים "אנשי השנה", אשר נבחרו בקפדנות רבה, דגם מכסף טהור של "כנר על הגג", כאשר לציבור מוקרן מצגת קצרה על פועלו של איש שנה, בתחומו, למען יהודי רוסיה ● השנה יופיעו זה לצד זה, גדולי הזמר ר' אברהם פריד יחד עם דודו פישר - בהופעה מלאה ומושקעת  לסיפור המלא
על במה אחת: פריד ודודו פישר יופיעו בקרמלין
זו השנה השביעית ברציפות, אשר מתקיים ע"י "איגוד הקהילות היהודיות ברוסיה", האירוע היוקרתי השנתי של "צ'ילוועק גוד" ובתרגום לעברית: "איש השנה".

האירוע, נערך זה כמה שנים, באולם מפואר וענק אשר נמצא בתוככי הקרמלין, ובה לוקחים חלק ששת אלפי יהודים, ובראשם רבה של רוסיה השליח הרב בערל לאזאר, לצדם של נציגים בכירים של הממשל, נגידים, אנשי תקשורת ואישיים מפורסמים רבים, אשר לא יתנו לעצמם לפספס את האירוע המושקע, המדהים והמתוקשר כל-כך, עקב יחודייתו.

במהלך האירוע מקבלים "אנשי השנה", אשר נבחרו בקפדנות רבה, דגם מכסף טהור של "כנר על הגג", כאשר לציבור מוקרן מצגת קצרה על פועלו של איש שנה, בתחומו, למען יהודי רוסיה.

כך זוכים מדי שנה, עשרות אישיים, מפורסמים פחות, או מפורסמים יותר, כל אחד בתחומו, בתואר המיוחד של "איש השנה": רופא שתרם להצלת ילד יהודי, דייל שהצליח בשניה האחרונה לדחוף כמה נוסעים מתוך מטוס בוער ולהצילם, עיתונאי שהגן בחירוף על היהודים, מושל או ראש עיר שקידם את האינטרסים של הקהילה היהודית בעירו, סופר שהוציא לאור ספר מיוחד ומחמיא על היהודים ועוד כהנה וכהנה.

השנה יופיעו זה לצד זה, גדולי הזמר ר' אברהם פריד יחד עם דודו פישר - בהופעה מלאה ומושקעת.

האירוע כאמור, יתקיים בעז"ה באולם בתוך הקרמלין, למחרת 'זאת חנוכה', כאשר הפרסומים הרבים לצד מכירת הכרטיסים, כבר החלה בכל מוסקבה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.