מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשס״ד 13.05.2004

פרבומייסק חוגגת ל"ג בעומר

יום ל"ג בעומר נחגג השנה לראשונה בפרבומייסק שבאוקראינה, לאחר שבחודשים האחרונים הגיעו למקום שלוחי הרבי, הרב לוי-יצחק וחנה פרלשטיין. בוקרו של יום החל בטקס לציון ה-9 במאי, יום הניצחון על הנאצים, בו התקיימה עצרת זיכרון ליהודים שנרצחו בשואה הי"ד. בטקס השתתפו כ-200 איש מבני הקהילה. את המעמד כיבד ראש העיר מר פיוטר, שעשה מאמץ מיוחד והגיע לטקס הזיכרון. הרב פרלשטיין, שליח הרבי ורב העיר, נשא דברים וקרא פרקים אחדים מספר התהילים. אחריו נאם גם ראש העיר. העצרת הסתיימה באמירת קדיש.
פרבומייסק חוגגת ל
ראש הקהילה ורב העיר מניחים זר על אתר הזיכרון היהודי
תהלוכת ל"ג בעומר – ניצחון היהודים אין ספק שהניצחון האמיתי על הנאצים ימ"ש התבטא בכך שבו-ביום התקיימה לראשונה בתולדות העיר תהלוכת וכינוס ל"ג בעומר. הילדים אמרו את י"ב הפסוקים, שרו ושמחו בליווי התזמורת היהודית המקומית "מזל טוב" יחד עם מקהלת ילדים ששרו שירי יהדות עליזים לכבוד ל"ג בעומר. השליח הרב פרלשטיין נשא דברי ברכה וסיפר לילדים את סיפורו של היום השמח והקדוש. גם פעלולן שימח את הילדים שעה ארוכה בשעשועים ובמשחקים. תחרות מיוחדת נערכה בנושא ל"ג בעומר והקבוצה הזוכה זכתה בפרסים – פרס ראשון אופניים. אין ספק שאירועי יום ל"ג בעומר יעוררו את הנפש היהודית ויחזקו את פעולות היהדות בעיר.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
אדיר!!!
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
הייתי שם בתשרי השנה ולא היה כלום... מאז שהשלוחים החדשים הגיעו ממש מדהים!!! עלו והצליחו.. מחזיקים לכם אצבעות... יענקי וחזי.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.