מערכת COL | יום ל' תשרי ה׳תש״ע 18.10.2009

אגודת-חסידי-חב"ד הגישה תלונה למשטרה נגד המתחזים

'אגודת-חסידי-חב"ד' בישראל הגישה תלונה למשטרה, באמצעות עו"ד נחמה ציבין, בבקשה לחקור מי עומד מאחורי הפצת הכרוזים הקוראים, כביכול בשם חב"ד, לעלייה המונית להר הבית בימי חול-המועד ● כפי שנחשף ב-COL, הכרוזים האלה הוצגו על-ידי השר לביטחון פנים בישיבת הממשלה האחרונה כאחד הגורמים שהובילו לתסיסה שחוללה את המהומות בהר-הבית ● בשבוע שעבר הציעה המשטרה בשיחה עם COL להגיש תלונה ● בפנים: כל הפרטים וצילום התלונה   לסיפור המלא  פרובוקציה על גבה של חב"ד: סיקור מיוחד ב-COL● השר לביטחון פנים: "המודעות עם הרבי גרמו למהומות""ההמונים" שעלו להר-הבית. מישהו רואה כאן חסיד חב"ד?זה חוזר: גורמים פרובוקטיביים משתמשים בחב"ד להצית אש הרב ברוד ב"קול החרדי": מוכרחים לעצור המתחזים ● להאזנה
אגודת-חסידי-חב
מכתב התלונה של אגו"ח על רקע הקבוצה הקטנה שעלתה להר-הבית ● צילומים: COL

אגודת חסידי חב"ד הגישה בסוף השבוע תלונה למשטרה, באמצעות עו"ד נחמה ציבין, בבקשה לחקור מי עומד מאחורי הפצת הכרוזים הקוראים, כביכול בשם חב"ד, לעלייה המונית להר הבית בימי חול המועד.

הכרוזים האלה הוצגו על ידי השר לביטחון פנים בישיבת הממשלה האחרונה כאחד הגורמים שהובילו לתסיסה שחוללה את המהומות בהר הבית.

בתלונה מפורטים מעשי אותה קבוצה שמנסה להתחזות לחב"ד, למרות שאיש מחבריה איננו חסיד חב"ד, ולמרות עמדתו הברורה של הרבי השוללת עלייה להר הבית.

אגודת חסידי חב"ד טוענת כי אנשי אותה קבוצה מנסים במרמה להתחזות לחב"ד, כדי "ליצור רושם שגוף גדול עומד מאחורי הכוונה לעלות להר הבית", בשעה שמדובר בקומץ קטן בלבד, והדבר מהווה הונאת הציבור.

וכך נכתב בין השאר בתלונה:

בחול-המועד פסח תשס"ט הופצו בירושלים כרוזים הנושאים את תמונתו של הרבי מליובאוויטש, והכוללים מאפיינים נוספים שיש בהם לטעת תחושה כי זה פרסום רשמי של חב"ד.

בכרוזים הוזמן הציבור ל"מעמד הקהל היסטורי לקבלת פני משיח צדקנו בהר הבית" ביום חמישי אסרו חג של פסח. עוד נאמר בכרוזים כי האירוע יהיה "ברחבה שממול בית חב"ד המרכזי בהר הבית" וכי ישאו דברים בין השאר "רבני חב"ד".

בעקבות פרסום הכרוזים התעוררה תסיסה בקרב המוסלמים, והמשטרה נערכה בכוחות גדולים. בכלי התקשורת פורסם כי "מטה חב"ד" מארגן תפילה המונית על ההר.

הכרוזים הללו היו פרובוקציה ומעשה הונאה. אין כמובן "בית חב"ד" בהר הבית ושני האנשים המצויינים בכרוז אינם חסידי חב"ד.

נעשתה כאן התחזות בשם חב"ד כדי לעורר תסיסה, וכדי ליצור רושם שגוף גדול עומד מאחורי הכוונה לעלות להר הבית.

אותם אנשים ממשיכים במעשי הפרובוקציה.

בחול-המועד סוכות האחרון הופצו שוב כרוזים צבעוניים בחוצות ירושלים ונשלחו הודעות דואר אלקטרוני לעיתונאים על "שמחת בית השואבה במקום המקדש".

בראש הכרוזים מופיע שם הגוף שכביכול מארגן את האירועים – "מטה חב"ד במקום המקדש".

כמו כן מודפסת בכרוזים תמונה גדולה של הרבי מליובאוויטש וציטוט מסולף מדבריו, כאילו הוא קורא לעלות להר הבית. גם הודעות המייל נושאות בשורת הכתובת את השם "חב"ד הר הבית".

הפרסומים האלה יש בהם התחזות והונאת הציבור, שכן איש לא הסמיך אותם לפרסם דברים בשם חב"ד. המעשים האלה גורמים פרובוקציות מסוכנות, העלולות להצית תבערה שעלולה להתפתח עד כדי שפיכות דמים.

לנוכח כל המפורט לעיל ומאחר ומעשה העבירה חזר ונשנה, ביתר שאת, אבקשכם לחקור תלונה זו בהקדם האפשרי ולמנוע הישנות המעשה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.