מערכת COL | יום כ"ז תשרי ה׳תש״ע 15.10.2009

לקראת האולימפיאדה: מענק של 630 אלף דולר לחב"ד

ממשלת קנדה הודיעה כי תעניק סכום של 633,333 אלף דולר לפעילות חב"ד כמענק מיוחד לקראת משחקי החורף האולימפיים שיפתחו בונקובר בעוד כשלושה חודשים ● המענק מיועד להגברת הסיוע לעשרות אלפי התיירים הרבים הצפויים לפקוד את האיזור. חב"ד מתכננת להגביר את שירותיה בכדי לספק לאוהדים היהודיים את כל צרכיהם כל הפרטים
לקראת האולימפיאדה: מענק של 630 אלף דולר לחב
במהלך מסיבת העיתונאים עם קבלת המענק (צילום: Lubavitch.com)
שנה חדשה נפתחה עבור הקהילה היהודית בבריטיש קולומביה שבקנדה, לאחר שממשלת קנדה בראשות סטיבן הרפר הודיעה כי תעניק סכום של 633,333 אלף דולר לפעילות חב"ד כמענק מיוחד. חב"ד מצידה התחייבה לגייס כספים נוספים שיחד יגיעו ל-1.8 מליון דולר זאת עבור הרחבת תשתית הפעילות בקרב הקהילה היהודית בעיר.

את הבקשה לקבלת המענק הגישה חב"ד לפני כחמישה חודשים. עם קבלת הבשורה מיהרו בבית חב"ד לכנס מסיבת עיתונאים בה הודו לממשלה על המענק וסיפרו על תוכניות בית חב"ד.

ממשלת קנדה נערכת לארח את אולימפיאדת ונקובר - משחקי החורף האולימפיים שיפתחו בעוד כשלושה חודשים. אחד מיעדיה המרכזים של חב"ד הוא לסייע לעשרות אלפי התיירים הרבים הצפויים לפקוד את האיזור בחודש בפברואר. חב"ד מתכננת להגביר את שירותיה בכדי לספק לאוהדים היהודיים את כל צרכיהם. 

בונקובר מתגוררים כ-40,000 יהודים. מרכזי חב"ד המקומיים מפעילים בתי ספר, מחנות קיץ, בתי כנסת, ועוד. ממשלת קנדה הביעה את רצונה להגדיל את פעילות חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.