מערכת COL | יום כ"ז תשרי ה׳תש״ע 15.10.2009

המונים השתטחו על ציון בעל ה"קדושת לוי" זיע"א בברדיטשוב

מאות יהודים מכל רחבי העולם הגיעו במהלך יום האתמול לעיר ברדיטשוב להעתיר ישועות עבור הכלל והפרט על קברו של הרה"ק רבי לוי יצחק ברדיטשוב זי"ע בעל ה"קדושת לוי", שאתמול צוין יום ההילולא המאתיים לפטירתו ● בין הבאים נראו גאב"ד מאקווא שליט"א, אב"ד ירושלים הרב חיים יהודה רבינוביץ, ורב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ ● לראשונה, הוקמה על ידי שליח חב"ד בעיר הרב משה טלאהר הכנסת אורחים הכוללת ארוחה חמה לסיפור המלא  
המונים השתטחו על ציון בעל ה
במרכז: רב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ (צילום: COL)
מאות יהודים מכל רחבי העולם הגיעו במהלך יום האתמול לעיר ברדיטשוב להעתיר ישועות עבור הכלל והפרט על קברו של הרה"ק רבי לוי יצחק ברדיטשוב זי"ע בעל ה"קדושת לוי", שאתמול צוין יום ההילולא המאתיים לפטירתו.

הקהל הקדוש, נשא תפילה בהשתפכות נפש ובהתעוררות רבה, נוכח ציונו של סנגורם של ישראל ואוהבן של ישראל, קדוש עליון אשר בחיי – חיותו לא חדל מלהמליץ טוב על ישראל ולעורר בעבורם רחמי שמים ולהעתיר בעדם לגאולה ולישועה.

בין הבאים נראו כבוד קדושת גאב"ד מאקווא שליט"א, הגה"צ רבי ישראל אליעזר אדלר מרחובות , כ"ק האדמו"ר מטשמאור, אב"ד ירושלים הגרח"י רבינוביץ שליט"א, רב הכותל המערבי הגר"ש רבינוביץ שליט"א ועוד.

במקביל לקבוצות שונות מרחבי אוקראינה שהגיעו לציון הקדוש יחד עם תינוקות של בית רבן רובם ממוסדות "אור אבנר", כשהם הגיעו תהילים פסוק בפסוק יחד עם המלמדים ולאחריהם פוצחים בשורה של ניגוני התעוררות ודבקות כשהם סוחפים אחריהם את כל הנוכחים במקום.

יצוין כי האוהל שעל הציון הקדוש עבר שיפוץ פנימי באחרונה ולרווחת הבאים אף הוקמה לראשונה, ע"י שליח חב"ד בעיר הרה"ח משה טלאהר שיחי' לראשונה הכנסת אורחים הכוללת ארוחה חמה לכל אלו שהגיעו מקרוב ומרחוק מול בית העלמין. זאת לצד סעודת הילולא המרכזית שנערכה בבית הכנסת המרכזי בעיר בראשותו של הרה"ג שלמה ברייאר שאף היא הוכנה ע"י אנשי שליח חב"ד בעיר הרב טלר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.