מערכת COL | יום כ"ו תשרי ה׳תש״ע 14.10.2009

חב"ד.אורג הותקף וסומן כדואר ספאם

מלחמה ברשת: דו"ח הספאם לחודש אוקטובר, של מק'אפי, ענקית אבטחת המידע, מדווח כי אתר החב"די העולמי, chabad.org, הותקף בחודש האחרון על-ידי ספאמרים ולגולשיו הוצע לקנות מוצרים משונים ● חוקרי מק'אפי מודים כי על אף שלגולשים נראה לא סביר שאתר המכיל סרטים, תמונות ודברי תורה של הרבי מליובאוויטש יציע את המוצרים הללו, אלא שלספאמרים, המשגרים מידי יום 150 מיליארד מיילים, לא אכפת לנסות אצל החב"דניקים  לסיפור המלאמדריך: איך נלחמים בדואר זבל?
חב
חב"ד.אורג (צילום אילוסטרציה: COL)
אתר האינטרנט הבולט של חסידי חב"ד - chabad.org, הותקף בחודש האחרון על ידי ספאמרים ולגולשיו הוצע לקנות מוצרים שונים ומשונים, כך מדווח יצחק טסלר באתר מעריב.

מתברר כי יצרניי דואר הזבל מנצלים את הבהלה העולמית מפני שפעת החזירים ואת העלות הגבוהה של תרופות וטיפולים רפואיים ולכן הם הרבו לשלוח הצעות לרכישת תרופות מסוגים שונים.

דו"ח הספאם לחודש אוקטובר, של מק'אפי, ענקית אבטחת המידע, טוען כי השימוש של ספאמרים באתר חב"ד, מדגים את הרחבת מגוון האתרים המנוצלים על ידי ספאמרים.

חוקרי מק'אפי מסבירים כי הספאמרים מנסים לנצל את נאמנות הגולשים לאתר, ומקווים כי הגולשים יקראו בעיון את ההצעות שלכאורה מגיעות ממנו.

חוקרי מק'אפי מודים כי על אף שלגולשים נראה לא סביר שאתר המכיל סרטים, תמונות ודברי תורה של הרבי מלובביץ' יציע את המוצרים הללו.

אלא שלספאמרים, המשגרים מידי יום 150 מיליארד מיילים, לא אכפת לנסות אצל החב"דניקים, כמו גם באתרים פחות רוחניים כמו "הוליווד רפורטר" מקליפורניה, שגם לגולשיו הוצע לקנות כדורים שונים.

לפי מחקר שנערך על ידי מעבדות המחקר של מק'אפי, עולה כי ספאמים קנדיים, הקשורים לתחום הרפואה, מהווים כ-70% מתעבורת הספאם העולמית. הדו"ח גם מציין כי כיום קרוב ל-19 מתוך 20 אי- מיילים ברשת האינטרנט, הינם למעשה דואר זבל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.