מערכת COL | יום כ"ו תשרי ה׳תש״ע 14.10.2009

תופעה: בתי-חב"ד מקרינים את נאומו של נתניהו ● וידאו

בתחום ההסברה, גם בחב"ד: נאומו של ראש-הממשלה בנימין נתניהו בוועידת הנשיאים בניו-יורק, שם גולל לפני חודש את המפגש עם הרבי, הפך ללהיט בבתי-חב"ד ברחבי העולם ● הנאום מוקרן באירועים מרכזיים לסיפור המלא
תופעה: בתי-חב
נאומו של נתניהו מוקרן באירוע בקהילת חב"ד במונטריאול, השבוע (צילום: COL)
מאת חיים ברון, COL

נאומו המרתק של ראש-הממשלה בנימין נתניהו בוועידת הנשיאים בניו-יורק, שם גולל בהרחבה את המפגש שהיה לו עם הרבי בשמחת-תורה, הופך ללהיט בבתי-חב"ד, כך נודע ל-COL.

קטע הוידאו, בו נראה ראש ממשלת ישראל מדבר על דבריו של הרבי שמשפיעים עליו עד היום הזה, מוקרן באירועים שונים שמארגנים בתי-חב"ד בעולם.

קודם הנאום בוועידת הנשיאים, שיחזר ראש-הממשלה לעיתונאים הישראלים את המפגש והדבר עורר התרגשות רבה.

נתניהו, בעל חוש הסברה נדיר, גולל את המפגש שהתרחש בשנת 1984, כשהיה שגריר צעיר באו"ם. "הרבי אמר דבר גדול אחד: כשאתה הולך לבית השקרים - כך קראנו למוסד המסוים הזה (האו"ם), תזכור שבחושך מוחלט, אתה יכול להאיר נר קטן אחד, וייראו אותו. השליחות שלך היא להדליק את הנר של אמת עבור העם היהודי. וזה מה שאני מנסה לעשות מאז.

"ויש שלושה שקרים גדולים", המשיך נתניהו. "שהשואה לא קרתה - זו דוגמא למה שמארק טווין אמר, שככל שהשקר גדול יותר, כך הוא מתפשט יותר מהר. זהו שקר רעיל, ויש לעצור אותו. השקר השני הוא שישראל היא התוקפנית בסכסוך הזה. חיפשנו שלום, עשינו פשרות כואבות. הם אלה שתקפו אותנו. זה מה שהפך את תוצאות התוקפנות הערבית לסיבה שלה. הנוכחות שלנו ביהודה ושומרון היא תוצאה של תוקפנות ערבית, לא הסיבה שלה.

"והשקר השלישי הוא הכי מקומם", המשיך נתניהו. "הוא אומר שהישראלים הם כובשים זרים בארץ ישראל. אנחנו לא כובשים. זו אדמת אבותינו וזה העתיד שלנו".


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.