מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשס״ד 13.05.2004

מירון בל"ג בעומר

עשרות אלפי ספרי חסידות נמכרו ביום שמחתו של רשב"י סמוך לציונו * מאות אלפי העולים למירון צפו במראות קודש על גבי מסך ענק. *מאות יהודים השתתפו במשך בשבת בשיעורים והתווועדויות ב"אוהל צעירי חב"ד".ההשתתפות המלאה בשיעוריו של הרב חיים שלום דייטש בשבת האחרונה היותה רק את יריית הפתיחה להצלחה הגדולה של פעילות "הפצת המעיינות" על ציון הרשב"י - מגלה המעיינות. כבר בערב שבת מלאה מירון אלפי גליונות "קובץ ל"ג בעומר" ליקוט שיחות ודברי חסידות, שנערכו במיוחד עבור המוני השובתים על ציון הרשב"י בערב יום ההילולא. קבוצת התמימים שהגיעה מישיבת תומכי תמימים כפר חב"ד פזרה הודעות על ההתועדויות הצפויות, הרב טוביה זילברשטרום בליל שבת והרב חיים שלום דייטש ביומו בשעת קבלת השבת חזר אחד התמימים דא"ח בסמיכות לציון לאחרי סדר ניגונים שסחף רבים ורבים מהמתפללים.גלריית תמונות:  מירון ל"ג בעומר. צילום: COL
מירון בל
צילום: - COL
"אוהל ההתוועדויות והשיעורים" שע"י מרכז צעירי חב"ד המה פעילות בכל שעות השבת, גם השעות שבין ההתוועדויות נוצלו ע"י התמימים ללימוד בחברותא עם יהודים הרוצים לטעום טעמה כי טוב. עם צאת השבת כאשר ספרו כל בית ישראל "שלושה ושלושים יום" נפרס בתנופה מסך וידאו ענק ממנו החל להשמע קולו הק' של הרבי. ישיבת "צעירי השלוחים" בצפת האחראית על מראות הקודש ערכה סרט מיוחד אודות ל"ג בעומר. במשך היממה חולקו ע"י תלמידי הישיבה עשרים אלף עלוני "ל"ג בעומר" שהופק ע"י צעירי חב"ד עבור העולים מירונה. דקות בודדות אחר כך העמידו התמימים מול ציון הרשב"י ובמוקדים נוספים בהר דוכני מכירת ספרי חסידות, ובתוך שעות ספורות נמכרו מרבית הספרים. "ספרי דרך מצוותיך, לקוטי תורה ושערי המועדים נגמרו עוד לפני עלות השחר" - מציין המארגן הת' שמואל פעווזנער – "הצימאון של העם ללימוד חסידות, הוא מסימני הגאולה"- "לא רעב ללחם ולא צמא למים , כי אם לשמוע את דבר ה'. בנוסף למסך הענק בשביל המרכזי שיועד להמוני בית ישראל, הוקרנו מראות קודש מיוחדות לציבור שוחרי התורה והחסידות ב"שביל המהדרין". הציבור רותק לדברי התורה וסירב לעזוב את המקום. במשך הלילה התקיימו התוועדויות נוספות באוהל עם הרבנים החסידים הרב יחזקאל סופר, הרב אהרון אליעזר צייטלין ועוד. עם הנץ החמה פתחו "צעירי השלוחים" במבצע תפילין בהיקף מדהים, "המטרה שהצבנו לעצמנו היא, שלא יעלה יהודי אחד לציון הרשב"י ללא הנחת תפילין" – אומר הרב מנחם טרקסלר מ"צעירי השלוחים" "לאחר מעשה ,אולי בהשפעת מראות הקודש , ניתן לומר שהצלחנו". ואכן עשרות אלפי הצופים במראות הקודש, קוני ספרי החסידות ומשתתפי ההתוועדויות, חזרו לביתם מוקסמים לא רק מניגוניה האופיניים של מירון ומשפע הגוונים הרוחות , אלא גם עם מטען חי ונצחי מתורתו של בעל השמחה המוארים בזרקורה של תורת החסידות. ***************************************************************** תקרית מצערת ארעה, כאשר לפנות בוקר יום השישי, נגנבו מהאוהל שהוקם לפני שעות ספורות עשרות רבות של ספרי חסידות, קלטות ניחו"ח שהיו אמורים לעמוד למכירה, אלפי פלאיירים המודיעים אודות שיעורי השבת וההתוועדויות, ובנוסף לכך גם גנרטור חשמלי שיועד להפעלת האוהל. חששם של המארגנים התברר כעבור זמן כמוצדק. האחראים למעשה הגניבה לא היו אנשים המתנגדים ללימוד תורת החסידות ותורת הרבי, היו אלה דווקא בחורים מאותה מסגרת המייצגת בשנים האחרונות ובפרט בחודשים האחרונים פריקת כל עול מוסרי וערכי, עד למעשה נורא זה. במאמץ עליון, ברגעים קריטיים של שעות אחר הצהריים של יום שישי הושגה בעזרתם של אנ"ש והתמימים בצפת הקרובה ובירושלים סחורה חלופית. אין מנוס מלומר כי באם לא ינקטו הצעדים המתאימים בענין התופעה – הרי שהכל צפוי.
לכתבה זו התפרסמו 52 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
52 תגובות
2.
וילשנסקי
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
ב"ה ל"ד בעומר, ה'תשס"ד

לכבוד הרב יוסף יצחק ווילשאנסקי
ראש ישיבת צפת

אתמול בערב, בדרך חזרה מפעילות הפצת המעיינות במירון לכפר חב"ד, דנו אנו – מארגני הפעילות כיצד להגיב על המעשים שנעשו בימים האחרונים, והחלטנו כי לא ננקום.
לא ננקום – על חילול כבודו הק' של הרבי מעל כל גבעה ותחת כל עץ רענן, בפרסומות שנות ומשונות.
לא ננקום – על שוד 600 גיליונות "היכל הבעש"ט" מתוך אהל ההתוועדויות בשעה ששכבנו לנוח.
לא ננקום – על גניבת 250 קלטות ניחוח, שיכלו ברגעים אלו ממש להתנגן בבתים רבים של יהודים שאינם חסידי חב"ד.
לא ננקום – על חטיפת אלפי פליירים המודיעים אודות ההתוועדויות באהל.
לא ננקום – את שש השעות הראשונות של הלילה, בהם התמקמו תלמידיך-חיילך מול הווידיאו של הרבי והרעישו ע"י מערכת הגברה בקול גדול על מנת להפריע לקולו הק' של הרבי להישמע (אח"כ כבר עברנו מקום...).
לא ננקום – את מאות התמונות של הרבי הקרועות תחת רגלי אלפי העולים.
לא ננקום – על הפיכת דוכן ספרי חסידות.
לא ננקום – על נתינת מכות ושימוש באלימות כלפי כמה וכמה מהפעילים.
לא ננקום – כפי שאמש לא החזרנו באלימות.
לא ננקום – כשם שחרקנו שיניים ולא הפכנו את דוכני חילול ה'.
לא ננקום – כפי שהתאפקנו, ולא הורדנו ולו מודעת זוועה אחת.
לא ננקום – כי אנו חסידי חב"ד, תלמידי אדמו"ר הזקן שצווה לדורות: "ולזאת באתי מן המודיעים מודעה רבה . . לבלתי רום לבבם מאחיהם כו' ולא להרחיב עליהם פה או לשרוק עליהם ח"ו".
לא ננקום – כי אנו תלמידי הרבי שהורה "השכם והערב עליהם לבית המדרש והם כלים מאליהן". (משיחת ט"ו בשבט תשל"ז)
לא ננקום – כמו שלא נקמו אבותינו מאביגדור המלשין ימ"ש, מרוצחי החסידים במינסק, ומהקמים עליהם בכל הדורות.
לא ננקום – כמו שלא נקמו מבריוני סטמאר, מהזקן הממרא, מעוזריהם ותלמידיהם אחריהם.
לא ננקום – רק נספר ונודיע "בכל מקום שידו מגעת" את פרשת השנים האחרונות, למען יידעו דור אחרון, שליובאוויטש לא נוקמת, גם במחיר מסירות-נפש ממש.
לא ננקום – נמשיך להפיץ את היהדות והמעיינות חוצה, נעסוק ביתר שאת בעשרת המבצעים עד למבצע של "עשו כל אשר ביכולתכם – להביא לימות המשיח".
הרב ווילשאנסקי, לא ננקום –
אויף צו להכעיס.
מארגני פעילות "הפצת המעיינות" במירון
תלמידי ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש כפר חב"ד
3.
הסגת גבול
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
"מארגני פעילות "הפצת המעיינות" במירון
תלמידי ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש כפר חב"ד" (ציטוט)
- שמא שכחו כת"ר מאיסור הסגת גבול?
"הפצת המעיינות" במירון שייכת, מזה עשרות שנים, לתלמידי ישיבת חב"ד צפת.
אז באמת אין לכם סיבה לנקום.
4.
יישר כוח!
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
ב"ה

יישר כוח!

ראיתי במירון את חב"ד האמיתית של אהבת ישראל, הפצת היהדות בכלל וחסידות בפרט.

ובנוגע למשחיתים - הגיע הזמן להפסיק לדבר על אחדות מזויפת! אנשים שנגועים בעבודה זרה ומשיחיות שקר אינם אחים שלי. אפילו שהם מתלבשים כמוני ויש להם "קנעטץ" עד האף. הם מזמן הוציאו את עצמם מחב"ד ומיהדות.
5.
הפעילות שם שייכת לצפת
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
הרי כל היום שלוחים צועקים ורבים על זה שהם נמצאים במקום ופתאום בא שליח אחר לעשות פעילות באותו מקום, אם צפת עושים שם וזה לא משנה אם אתם מסכימים עם הדעות שלהם או לא אז תשארו בכפר, גם הצפתים לא מסכימים עם כל הדעות שלכם ולא מגיעים להשתלט לכם על כל הפעיליות של את"ה כפ"ח.
6.
השגת גבול?
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
החוצפה שלכם מדהימה. הפצת נצרות במסווה של יהדות, ועוד בשמו של רבינו זי"ע? אתם הורסים כל חלקה טובה, ועוד טוענים להשגת גבול.
ואגב, הלכה פסוקה היא שמותר לפתוח תלמוד תורה ליד ת"ת, קיים, שהרי נאמר "יגדיל תורה ויאדיר".
אבל אתם לא מתענינים בהלכה, רק ב"בויך סברות"....
7.
פעילות התמימים הצפתיים
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
מתפקדת יפה מאוד מידי שנה בשנה.. אז אנא מכפ כפר חב"דים השארו באיזורכם.
יש כבר בצפון כח ענקקקקקקקקקק!!!
8.
זעזוע
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
מזועזע עד עמקי נשמתי חרף המלחמות מצד קומץ הבחורים מישיבת צפת שנלחמו כביכול להפיץ את הרבי ולא זו בלבד שהחלו להאחז במעשים רעים ואכזריים כנגד מפיצי דרכו של הרבי ובחזוק היהדות לכלל ישראל בארץ ובעולם, הקומץ הלז ראוי לגינוי וחרפה בכל אתר ואתר וע"ז צועקים רבותה"ק "מי ביקש מכם רמוס חצרי" ועל כן כל חסידי חב"ד בארץ ובעולם חייבים להתעשת וללחום מלחמת חרמה "בדרכים המתקבלות" עד כדי השגת אחיזה ושליטה בענינים הנוגעים בציפור נפשנו, ולפרסם שמן של רבינו משיח ה' בכל אתר ואתר בחיזוק היהדות והפצתה בעולם כולו.

נ.ב. כל הכבוד על התעמולה התורנית בהאדרת שם חב"ד וקידוש שם שמיים שקירב אלפים ורבבות מחצרות שונים ובכלל ישראל, לחצר קודשם של רבותינו הק' לבית חב"ד המשיכו כך, ואל יבושו מפני המעליגים הללו, כי המה כלים מאליהם.
ונזכה ז'עהן זיך מ'יטן רבין והוא יגאלנו אכי"ר
9.
מודעות מזעזעות?
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
מזעזע אותכם לראות תמונה של הרבי שכתוב למטה משיח ? לכו לברסלב שם לא תתבישו שהרבי שלכם משיח ..
10.
תלמידי צפת לא שייכים לחב"ד
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
אלו חברה משוגעים ששיכים לכת כמו הנ. נח. ובמקרה נטפלו לחב"ד בשנים האחרנות באו ונדבקו לחב"ד וגורמים לחילול שם חב"ד , אבל שידעו כל עם ועדה שהם וחב"ד הם שני הפכים ולא יעזור להם מילוני צעקות יחי. אנו חסידי חב"ד מדורי דורות צרכים פעם אחת לתמיד לומר את האמת ולא לפחת מחבורת שוטים שנטפלו לחב"ד ולצאת עם כל הכוח נגד כת המשוגעים שמבזים את רבינו הקדוש נ"ע. ולא לתת להם דריסת רגל אצלנו. שיתחברו עם המשוגעים הנ. נחמ.
11.
ש.א.ט
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
אני מתגאה עם עצם היותי חבדניקית אין עוד שום תנועה שמקרבת את כל היהודים באשר הם, תמשיכו להפיץ את תורתו של הרבי ברבים ולעני כל חי ולמי שזה מפריע שישב בצד לפחות ולא יפריע לאלה העושים את מלאכת הקודש הזאת!!!!!!!!!!!!!!!!!! "יישר כוח " וה' ישלם שכרכם!!!!!!!!!!
12.
יישר כח למבצעי הפעילות...
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
החשובה. לא ביקרתי במירון, אך לפי תגובות של אנשים שביקרו במקום, נראה שהדברים השאירו רושם חזק. קידוש ה' וקידוש שם ליובאוויטש עצום!
תמשיכו!
13.
אמת לאמיתו
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
אני הייתי במירון בל"ג בעומר וכל מילה זה אמת ובלי גוזמאות ואולי להיפך שהיה עוד כמה וכמה ענינים שלא עולים על שולחן מלכים לדבר אודותם , ויהיה באופן דילכו מחיל אל חיל
14.
לקנא את קנאת כבוד רבינו זי"ע
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
זה לא קשור כלל לנקמה.

יש להשיב לחיות האדם כגמוליהם.

עד מתי ימשיכו לבזות לרמוס ולהשפיל את כבוד ליובאוויטש ונשיאה עד עפר?!

עד מתי נשתוק להם?!

15.
נו באמת, אל תהיו נאיביים
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
מכתב לרוח החיה שמאחורי החיות, יעזור משהו?!
16.
תודה רבה
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
לישיבת צעירי השלוחים ולישיבת תות"ל המרכזי כפר חב"ד שמסרו נפשם לקידוש שם הרבי בלי להתפעל מהטערריסטים אף שזה היה סכנה ממש כידוע ומפורסם וכמו שהרבי שמר עלינו עד עתה כמו"כ ימשיך לשמור עלינו מכל צרה וטערריסט וד"ל
17.
ילכו מחיל אל חיל
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
לכל השלוחים בישיבת צעירי השלוחים ולההנהלת הישיבה הרב
מנחם טרקסלער ומנהל מוסדות חב"ד בצפת הרב חיים קפלן ובאופן ד"השכם והערב עליהם וכו'" וע"י כל הפעולות נזכה בקרוב להיות יחד עם הרבי בגוף גשמי תיכף ומיד
18.
מדברים על השגת גבול
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
לכם ניתנה הרשות ל'
להפיץ את המעינות
לכם ניתנה הראשות ל'
לקרב יהודים לאבינו שבשמים
לכם ניתנה הראשות לקרב את הגאולה
ואיך עושים זאת לא ע"י שלטים לא ע"י כתבים משונים לא ע"י אלימות לא ע"י ספרים שפותחים ושם מקבלים תשובות (ח"ו זה לא רע אבל בצורה שעושים את זה היום זה גרוע)
לא ע"י שמלבישים לשני כיפה יחי לא ע"י שזורקים סלטים לא ע"י טלית שלטים על האוטובסים לא ע"י צעקות למיניהם לא ע"י גניבות לא ע"י הפקרות לא ע"י זריקת תמונות של הרבי על הריצפה
אז איך מקרבים ע"י מה שעשו צעירי השלוחים בצפת ובכפ"ח, קידוש שם ליובאוויטש ענק זה קירב עשרות אנשים ליהדות לחסידות ובפרט לחסידות חב"ד.
בתקווה לבשורות טובות
19.
שם הרבי
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
כל אלו שחושבים שזה ששימשו בשם של הרבי זה עזר להם אין בזה שמץ של אמת שכל אחד יודע שכל פעולותם אין לזה שייכות לדרכי החסידות ועאכו"כ שאין לזה שייכות להוראת הרבי וכל מה שמשתמשים שם הרבי יותר הם ר"ל משמיצים שם הרבי ושם חב"ד ועל כל אחד ששייכת לחב"ד עליו לדעת שאין לנו שום שייכות לאנשים אלו ועאכו"כ שלא יהיה פותח על שתי הסעיפים שזה ממש שתי סעיפים שצד אחד זה חב"ד וצד שני . . .
20.
תגובה ל 3
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
התמימים הגיעו למירון לעשות מבצעים , אתם הצפתים לא חסידי חב"ד - אתם כת כמו הרי קרישנה ודומיהם, אין כאן שום השגת גבול, אתם בכלל לא פרטנרים.

ראיתי את חילול השם שאתם גרמת שם, התביישתי ללכת שם.

לשפויים מכם (אם יש ?) תתעשתו, 10 שנים עברו מג' תמוז וכל כך הרבה הבטחות לשוא.

10 שנים ! צריכים להתחיל לחשוב על יורש.
21.
אין לנו חלק ונחלה עם הפושעים
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
הטירוריסטים מחללי שם חב"ד.

יישר כח לתמימים שהעמידו נפשם מנגד, ופעלו את פעולתם חרף מלחמתם והתנכלויותיהם של שונאי חב"ד האיומים ביותר למן היווסדה - המשיחיסט'ן.
22.
לתגובות המשיחיות
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
אין לכם כלל וכלל את השכל ואפילו את הרצון להבין שכל מה שאתם עושים זה היפך מרצון רבותינו הקדושים ורבינו נשי"ד זי"ע
ותסתכלו בתגובה 18 ואולי אם יהיה לכם קצת שכל וקצת רצון להבין אז תבינו
וכל מה שיש לי להגיד לחמאס המשיחי שאתם לוקחים לכם אחריות ענקית למה? לחילול שמו של רבינו זי"ע ברבים,
ושיחות של הרבי אף פעם לא תלמדו ורק תעשו ההיפך מהשיחות והיפך מרצון הרבי
בתקווה לבשורות טובות
23.
תגובה ל-20
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
אתה צודק לחלוטין במה שכתבת עליהם, גם אם המעטת מגודל הפשעים והנזקים שממיטים עלינו פראי האדם.

המשפט האחרון בדבריך אינו מעשי.

מה שכן מעשי זה התנתקות חד צדדית (להבדיל), שום קשר עם חיות האדם, לא במוסדות, לא בקהילות, לא בשום דבר שהוא.

חינוך ילדנו בסכנה חמורה.

צו השעה היפרדות.

יש להפיץ גם בשער בת רבים שאין לנו כל חלק ונחלה עמהם.

24.
רבנים, במקום לעסוק בזוטות
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
כן אגו"ח לא אגו"ח

במטותא מינייכו שימו יהבכם על האסון האמיתי. עתיד חב"ד בסכנה אם לא יוקעו מכל וכל מהרסי ומחריב חב"ד, אם לא יוכרז רשמית כי אין לצוררים אלו כל שייכות לחב"ד ואין לנו עמם דבר.
25.
באים בשם הסגת גבול! חוצפה
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
הצפתיים שוב באים בתורות המיוחדות שלהם, הסגת גבול וכד', אולם הדגל שלנו זה אהבת ישראל!
אולם הם אינם באים בשם אהבת ישראל אלא בשם "אהבת עצמם", ומזלזלים במפיצי דרך הרבי והיהדות לכל העולם בדרכי נעם ובאופן המתקבל, ממש חוצפה ובושה לצפתיים הללו!! שהמה מחרחרי ריב ומדון, ובכללם כלל המשיחסטים שראויים לגינוי בכל מקום שמבזים שם קודשו של רבינו,
במסווה קדושה וטהרה ובשיננות לשונם השיקרית, הם אינם עושים רצון הרבי ורצונם של רבותינו נשיאנו, אלא רצונם האינטרסנטי המופרז,
עד מתי?
26.
תגובה ל-9
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
ב"ה

אם היינו יודעים מיהו משיח לא היינו מתביישים בזה. אך אנו עדיין בגלות, משיח לא הגיע ואין לנו שום מושג מי הוא. עיון ברמב"ם בנושא מראה שאין לנו היום יהודי שתואם את הגדרת "משיח".

הצמדה לשמו של הרבי זצוק"ל תואר "מלך המשיח" חסרת כל בסיס ומנוגדת לרמב"ם.
27.
התמונה עם בעל הפתק נח-נח
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
אומרת הכל.

ליד אומלל זה שהזה את הפתק הידוע נ-נ-ח, מוצבת תמונתו של קדוש ישראל רבינו זי"ע עם הכיתוב משיח.

עד מתי כבוד רבינו זי"ע יהיה למשיסה מתבוסס בעפר תחת רגלי הבריונים.

עד מתי ייחשו רבנינו, וימשיכו לתת להפקרות לחגוג?!
28.
למה
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
מה הרבי אשם שיש לו כאלה"מאמינים" שעושים לו רק בושות?
29.
כל הכבוד ל COL כל אחד שקורא ממש מתקרב לל...
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
אהבת ישראל מבוערת מכם
30.
אני מציעה לכולם להתחיל להרגע
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
-אבל דחוף!!!!!
31.
יש סדר בעולם
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
שנולד ילד, אחרי שמונה ימים מקבל שם, אחרי בר מצוה מתוסף לו עוד שם, תמים, אחרי החתונה ר' או הרב. אם הוא הולך לצבא, חייל, קצין, ועוד', אחרי לימוד באוניברסיטה או ד"ר, או עו"ד, מהנדס, טייס ועוד. שאדם ח"ו נפטר מתוסף לו אחרי שמו ז"ל - ע"ה.

לכתוב - שליט"א ???
33.
נפטר?! מי נפטר?
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
מה איתך הרבי שלנו מאמשילו חי וקיים ובכוחו אנו הצפתים בועטים בכם וברבכם.

הרבי שלכם נפטר זבשכ"ם.

אין אנו מכירים בחב"ד, ברבניה, בנשיאיה ובשיטתה.

עה"ח צפתי
34.
פשוט להרגע!!!!!!!!!!!!!!!
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
חברה תגידו אין לכם על מה חהתווכח אולי במקום לרדת על אלה מצפת(לא שאני בעד) אבל כולנו חבדניקים ולמה המלחמות האלה בתוכינו אפשר לא להסכים אבל להביע בכבוד את הרגשתכם ש.א.ט
35.
yasher koach
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
up until now i didnt hold any sides, i felt that its quite possible that the Rebbe wanted us to be migaleh that he is Moshiach but to those who felt otherwise thats ok too, I was in meron for lag b'omer, and when i saw what goes on amonngst the "mishichistim" i realized that todays lubavitch has a future, not because of these crazies, but despite them, they are a total chilul lubavitch, the Rebbe's name and picture for that matter are being shamed there R"L, I personally watched young non-lubavitcher children jokingly kiving out pictures of the Rebbe with the word Moshiach under it, laughing to everyone he offered it to, I also watched older non-lubavitchers taking them and crumpling them up or better yet, ripping off the word moshiach, I ask everyone, "Is this what the Rebbe wanted?" it is a disgrace! someone must put a stop to it soon. As i watched all of the events that took place there, I realized that what it took the Breslovs 150 years to accomplish (and believe me R' Nachman himself frowns every year on Lag B'omer) it took these nutcase only 10 short years! amazing. Hatzlacha Rabba to those who will stand up to put an end to this
36.
ל31
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
מה הקשר
37.
תחשבו חיובי
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
חבר'ה הייתי עם כל המשפחה המורחבת במירון. תענוג היה לראות עשרות אנשים שלם מחב"ד (גם חבדניקים נעמדו) נעמדים לפני הליכה לציון ולאחריו, מול מראות הקודש ולשמוע את הרבי מדבר. אותי זה ריגש מאוד.
זה קידוש ליובאוויטש.
זה היה כבוד לרבי.
ב"ה יש עשייה.
עזבו אותכם מלהתייחס לשלילי.
זאל זיי גיין......
39.
אהבת ישראל!!!!!!!!!!!!!!!!
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
כולנו מכירים את הפתגם "באהבת ישראל נביא את הגואל" אז בואו נתחיל לקיים אותו!!!!
מה יעזרו המריבות???
תנו לכל אחד לעשות מה שהוא רוצה!!!!
אף אחד מאיתנו לא יכול לתקן את העולם!!!!שכל אחד יסתכל קודם כל על עצמו!!!!!
40.
ההוראה מספירת העומר
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
הרבי מסביר שחטאם של תלמידי רבי עקיבא היה שהם חשבו שהם הבינו את דברי הרבי הכי טוב, וכפו את דעותיהם על השני, מתוך אהבת ישראל.

הרבי מלמד אותנו ללמוד מטעותם, ולהתנהג אחרת.

אז יאללה - שכל אחד יבין את דברי הרבי בדרכו שלו - ובמקום להתפלסף, תעשו את מה שוצעקנו לפני כמה ימים: אהבת שראל - היא תביא את הגואל....
41.
תגובה ל-20
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
לכולנו קשה עכשיו - אבל הרבי הוא עדיין הרבי שלי. אני מחכה לעתיד טוב יותר, אבל לא מוותרת.
משיח נאו!!
42.
לייבא בשטח
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
לייבא הגיע בכדי לראות מקרוב את ההצלחה של חב"ד .
ואת הנזקים והחילול ה' שעושים המשיחיסטים !!!!!
48.
To Number 35
כ"ב אייר ה׳תשס״ד
Yashak Koach, Yashar Koach Yashar Koach, I could not have said it better. However , plesse do not call them Meshichistim, with there Liztanot they are doing the opposit. They are truly the anti Meshchistim. Lets learn more Toarh study more chasidut, give extra Tzedakah, and eductae our children in the paths of our righteous fathers, and not in teh way of thses POSHUT Meshugoim
55.
יהודים מתקרבים בזכות התגובות ב"ה
כ"ג אייר ה׳תשס״ד
אני כותב ממש ממש בצער ובכאב על כל הנעשה באתר זה. הטענות היא לא רק למערכת אלא גם ובעיקר לגולשים הנכבדים: לפני שאתם כותבים משהו תחשבו ולא סתם. בכל אופן הבית חב"ד שלנו נפגע קשות מכל החילול ה' שעושים פו
57.
מזעזע!!!!
כ"ג אייר ה׳תשס״ד
א-ה-ב-ת י-ש-ר-א-ל- ה-י-א ת-ב-י-א א-ת ה-ג-ו-א-ל !!!!!!!!!!!!!!!!!!
59.
ל29 ולעוד כמה
כ"ג אייר ה׳תשס״ד
כל אלו שצועקים שזה מרחק אנשים מחב"ד וחסידות זה שקר גמור ואדרבה כל אלו שהתרחקו מחב"ד בשנים אחרונות מפני סיבות מובנות שחשבו שליובאוויטש השתנה או ענינים כדומה רואים איך שחב"ד זה אותו חב"ד כמקודם ואנשים אלו לא השתנו שום דבר ולא ישתנו ו"יד החסידים על העליונה"
60.
משנה לשנה !
כ"ג אייר ה׳תשס״ד
משנה לשנה בני אדם שומרי תורה צריכים להגיע יותר כי הנה אנחנו ראינו כי בחור הניח תפילן אז שיבאו יותר יניחו יותר
61.
היכן הצניעות???
כ"ד אייר ה׳תשס״ד
באם כבר קרה וישבו שם עשרות בחורים בדוכנים.
מדוע לא יכלו להושיב בפינה אחרת קבוצת נשים שתשיב לשאלת ציבור הנשים???
מהיכן ההיתר של עשרות בחורים לדבר כך באופן גלוי עם נשים???

וזאת בנוסף לחילול השם שנגרם מהנושאים שכבר קודמי הגיבו...
היכן צוות ההנהלה של הישיבה בצפת שידון בבעיות אלו ? או שמא אין זה מעניין אותו... ?!!
63.
תגובה ל20
כ"ד אייר ה׳תשס״ד
אתה לא מתבייש ??? ואם אתה באמת חושב כך אז תזוז מהאתר הזה ומקהילת חב"ד בכלל ותחפש לך מישהו חדש שאולי יספק לך את היצרים והתאוות תתביש לך
64.
לאיפה הגענו
כ"ה אייר ה׳תשס״ד
תפסיקו לריב ותפסיקו להכניס את הרבי במריבות המטופשות האלו ואל תנסו להתהדר באיצטלה של שמירה על כבוד הרבי
65.
לגבי ני שכינה את ר' ישראל אודסר אומלל וכ...
כ"ה אייר ה׳תשס״ד
ממש בושה לך!!!!
זה לא יפה לדבר ככה כנגד אדם שהיה רם מעלה ומספיק עם הניבול פה הזה, הוא היה צדיק וכו'
וזה לא דרך חב"ד להתבטאות כך
66.
What happened to Kovod Hamokom
כ"ו אייר ה׳תשס״ד
After looking at the pictures I was sickened. I was just in Israel this summer and I was in Meron and it was unbelievable. How could people treat such a holy place with such disregard? How is it allowed to become so filthy and people don't even seem to care as you see people living walking and talking on the filth. It is truly disgusting. Maybe a committee should be put in order to keep the place respectable. I feel Rabbi Shimon Bar Yochai deserves it don't you???? You would be surprised how a few garbage cans might help. In America we say don't be a litter bug
67.
65. אנשים כמוך אימללו אותו
כ"ו אייר ה׳תשס״ד
עם הזיות ודמיונות ממוחם הקודח.

ההבדל הוא שאתם בהזיותיכם הפרועות כורכים את שמו של קדוש ישראל ונשיאו רבינו זצוק"ל זי"ע. רחמנא ליצלן.

68.
כן|ולא
כ"ו אייר ה׳תשס״ד
אני מאוד מעודדת את ההפצת המעינות אבל שזה יגיה לקזה מצב של ביזוי הרבי תמונות על ריצפה ולא רוצה להמשיח עוד
אנשים רבים אמרו מה? לא הכפת לכם שכולם דורכים על הרבי שלכם
זה באמת כואב לרבי כמו מכות בבפנים בושה גדולה ואולי תילמדו להבא מה אתם עושים ותשנו את עצמכם בושה!!!!!
69.
עד מתי???
ג' סיון ה׳תשס״ד
עד מתי החוצפה שלכם (האנטים)
יכולה להגיע.
אני כצופה מהצד מעריך מאוד את הפעולית הענפה שחב"ד בצפת בהנהגתו של הרב וילשנסקי.
גם אם קיימים איזשהם דברים שאינם רצוניים הטוב גובר על השאר.ולכן רציתי לרשום ישר כח לצפתים!!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.