מערכת COL | יום כ' תשרי ה׳תש״ע 08.10.2009

סגן שר החוץ דני איילון ביקר והתוועד בכפר חב"ד ● תמונות

סגן שר החוץ, דני איילון מלווה ברעייתו אן ערכו אמש (רביעי) ביקור מיוחד בכפר-חב"ד ● הביקור נפתח בבית אגודת חסידי חב"ד '770' שם רקד עם חסידי חב"ד בשמחת בית השואבה, והאזין לסקירה על המקום מדובר חב"ד הרב מנחם ברוד, ומנהל בית אגו"ח הרב מנחם לאטר ● משם צעדו האורחים להתוועדות חסידית סוחפת שנמשכה שעות ארוכות בסוכתו של ר' לוי יצחק אדרעי מצעירי-חב"ד בהשתתפות יו"ר אגו"ח וצאגו"ח הרב יוסף יצחק אהרונוב  לסיפור המלא 
סגן שר החוץ דני איילון ביקר והתוועד בכפר חב
(צילום: ברלה שיינר, COL)

סגן שר החוץ, דני איילון מלווה ברעייתו אן ערכו אמש (רביעי) ביקור מיוחד בכפר-חב"ד.

איילון פגש את חב"ד בתפקידיו השונים במקומות רבים על פני הגלובוס, וידוע כאוהד גדול של פעילות חב"ד בעולם. בערב חג הסוכות בעת שביקרה בלשכתו משלחת ראשי חב"ד הוא סיפר גם על ילדותו עם זקני החסידים בתל אביב.

הביקור נפתח בבית אגודת חסידי חב"ד '770' בכפר-חב"ד שם רקד עם חסידי חב"ד בשמחת בית השואבה שנערכה במקום. האורחים האזינו לסקירה על המקום מפי מדובר חב"ד הרב מנחם ברוד ומנהל בית אגו"ח '770' הרב מנחם לאטר.

סגן שר החוץ נשא תפילה בחדרו של הרבי שנבנה כתעתיק לחדרו של הרבי המקורי בניו יורק. הוא עילעל שעה ארוכה בספר השלוחים וחיפש שלוחים בעולם שהכיר במהלך שירותו הארוך בשירות המדינה.

משם צעדו האורחים לעבר סוכתו של מארחו-ידידו ר' לוי יצחק אדרעי מצעירי-חב"ד העומד בקשרים עם משרדי הממשלה - להתוועדות חסידית סוחפת שנמשכה שעות ארוכות. בהתוועדות השתתפו: יו"ר אגו"ח וצאגו"ח הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר ועד כפר-חב"ד ר' בנימין ליפשיץ, ר' יוסי שטרסברג מניו יורק, ועוד.

סגן שר החוץ דני איילון שיבח את פעילות חב"ד בעולם וכן את פעילות צעירי-חב"ד בישראל בראשות הרב אהרונוב וסיפר על מפגשיו השונים עם חסידי חב"ד בעולם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.