מערכת COL | יום כ' תשרי ה׳תש״ע 08.10.2009

הוועידה ה-54 של צעירי-חב"ד המרכזית בסימן "ופרצת"

הועידה העולמית החמישים וארבע של צעירי אגודת חב"ד המרכזית התקיימה בבית חיינו ביום הראשון של חול המועד סוכות. משתתפי הועידה האזינו לדיווחים ודברי עידוד וחיזוק משלוחים ופעילים בשטח, שסיקרו את פעולותיהם הברוכות במשך השנה שעברה ● יו"ר הועידה העולמית, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית הרב שמואל מנחם מענדל בוטמאן הדגיש את המשימה הגדולה העומדת לפנינו כעת "ששנת "770" יהי' באופן הגלוי של 'פרצת' עד לקיום היעוד 'יעלה הפורץ לפנינו'  לדיווח מלא ולתמונות 
הוועידה ה-54 של צעירי-חב
הרב שמואל מנחם מענדל בוטמאן, הרב דוד רסקין, והרב כתריאל ברוך קאסטעל

הועידה העולמית החמישים וארבע של צעירי אגודת חב"ד המרכזית התקיימה בבית חיינו ביום הראשון של חול המועד סוכות. משתתפי הועידה האזינו לדיווחים ודברי עידוד וחיזוק משלוחים ופעילים בשטח, שסיקרו את פעולותיהם הברוכות במשך השנה שעברה.

פותחים בדבר מלכות שיחת הרבי בהנוגע למצוות ושמחת בחגך והמשכת השמחה על כל השנה כולה. והנה רואים פני הקודש והנה שומעים הד קול קודש הקדשים. ובלב כולם שאלה אחת, "עד מתי, רבונו של עולם, עד מתי..."

הרב משה פסח גאלדמאן, מזכיר צעירי אגודת חב"ד המרכזית, הזכיר זכרונות מימי קדם, שהרבי הוא זה שיזם וציווה לעשות את הוועידה הזאת ושהרבי רצה שהוועידה תשמש גם כקבלת אורחים. הרב גאלדמאן ציין שהרב חיים מרדכי אייזיק מנהל מרכז לעניני חינוך ומחנה ישראל אמר כנואם הראשי שהרבי אמר לו שהוא, הרבי, בעצמו, רצה להשתתף בכינוס הזה. הרב גאלדמאן הזכיר את הפעולות הברוכות של הלמעלה ממאה ועשרים שלוחים המנהלים יותר מחמישים סניפים בעיר נו יורק וסביבותי'.

יושב ראש הועידה העולמית, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית הרב שמואל מנחם מענדל בוטמאן, הזכיר שבהתוועדות של שמחת בית השואבה, בשנים הראשונות, הי' הרבי מזמין באמצע ההתוועדות את היושב ראש של הוועידה ומבקש ממנו שימסור דו"ח מהוועידה. הרב בוטמאן הדגיש את המשימה הגדולה העומדת לפנינו כעת "ששנת "770" יהי' באופן הגלוי של 'פרצת' עד לקיום היעוד 'יעלה הפורץ לפנינו' בגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש".

הרב כתריאל ברוך קאסטעל, מרכז הפעילות של צעירי אגודת חב"ד המרכזית עמד בדבריו על הפעולות הנרחבות של צעירי אגודת חב"ד המרכזית במשך כל השנה ועל הפעולות שהזמן גרמא שילוח משלחות של אנ"ש והתמימים להתוועד בעיר ניו יורק ובערי השדה. הרב קאסטעל גם הזכיר את היקף הפעולות השוטפות של צעירי אגודת חב"ד המרכזית שיש ת"ל כעת קרוב למאתיים שלוחים ביותר מחמישים בתי חב"ד בעיר נו יורק וסביבותיה.

הרב יצחק סופרין, מנהל הפעילות בערי השדה של לונדון סיפר כמה דברים טובים אפשר לפעול על ידי פעולה אחת, שיש לזה פעולה נמשכת ופירות ופירי פירות במשך עשיריות שנים. הרב סופרין סיפר כמה סיפורים מרתקים שהמחישו את תוכן דבריו.

הרב נחום קפלן, משפיע אנ"ש בלוד סיפר על הפעולות הברוכות של חב"ד בלוד שהפכה לעיר ואם בישראל. הרב קפלן המחיש את דבריו בכמה סיפורים "מהשטח" שהראו את סוד ההצלחה כשהולכים בכוחו של הרבי.

הרב חיים לוי יצחק גינזבורג, משפיע בראשון לציון, סיפר על ההצלחה שרואים עם בני הנוער, שבא מכל שככבות העם, ועל ידי שמקרבים אותם באופן החב"די המובהק רואים במשך הזמן הצלחה גדולה מאד.

הרב מנחם ווילהלם, מנהל פעולות חב"ד באגד סיפר על ההצלחה הגדולה של מחנות הקיץ בכל חלקי ארץ הקודש ואודות הפעילות התמידיות במשך כל השנה עם כל סניפי אגד ורשת הנמלים. הרב ווילהעלם גם סיפר על הבית כנסת ה רחב ממדים שהולך ונבנה במרכז אגד בתל אביב שיעזור בהפצת האור והקדושה בכל פעולות אגד.

הרב זלמן מלמד דיבר בדרכו האופיינית שחשוב למצוא את הדרך להגיע לכל אחד מבני הנוער ולפעול עליו. סיפר סיפורים מוחשיים איך ששמו מבטחם בה' וכהרף עין באה ישועת ה' באופן נפלא. הרב מלמד גם סיפר כמה סיפורים מופלאים בהנוגע לתשובות ישירות ומפורטות מאגרות קודש ובאופן של "בדגידגי הוי עובדא".

הרב פרץ פייגינסאן, הממונה על ועד "שיעורי תורה" של צעירי אגודת חב"ד המרכזית דיבר אודות המעלות המיוחדות של שיעורי לימוד התורה ברבים והזכויות הרבות התלויות בזה.

הרב יצחק ידגר, מנהל פעילות חב"ד בתענך ריתק את הקהל במשא מיוחד על הזמן המיוחד בו אנחנו חיים-- "עידן הגאולה" ואיך ש"הנה זה" מלך המשיח "עומד אחר כתלנו" ואנחנו עומדים ממש על סף הגאולה, ובאופנו המיוחד טבל את דבריו, באמרות, סיפורים, גימטריות ופרפראות, כשהנקודה המרכזית של דבריו היתה שהרבי מוציא אותנו מהגלות תיכף ומיד ממש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.