מערכת COL | יום י"ז תשרי ה׳תש״ע 05.10.2009

גם השנה: ניתן לשלוח "פתקאות טבין" לציונו של דוד המלך

כמידי שנה מאז ייסוד חברת התהלים העולמית (ע"י אדמו"ר הריי"צ נ"ע, בשנת תש"ב) גם השנה יתאפשר לשלוח "פתקאות טבין" ולהתברך בשנה טובה ומתוקה, ביום הושענא רבה הבעל"ט. השמות יוזכרו לברכה והצלחה ולכל מילי דמיטב, על ידי חברי המניין הקבוע של "חברת התהילים העולמית", הלומדים-קוראים מידי יום ביומו את כל ספר התהילים, על ציונו הק' של דוד מלכא משיחא בהר ציון בירושלים ת"ו. לפרטים מלאים
גם השנה: ניתן לשלוח
כמידי שנה מאז ייסוד חברת התהלים העולמית (ע"י רבינו הריי"צ, בשנת תש"ב) גם השנה יתאפשר לשלוח "פתקאות טבין" ולהתברך בשנה טובה ומתוקה, ביום הושענא רבה הבעל"ט.

השמות יוזכרו לברכה והצלחה ולכל מילי דמיטב, על ידי חברי המניין הקבוע של "חברת התהילים העולמית", הלומדים-קוראים מידי יום ביומו את כל ספר התהילים, על ציונו הק' של דוד מלכא משיחא בהר ציון בירושלים ת"ו.

מנהג חשוב זה יסודתו בהררי קודש - בהוראתו של כ"ק אדמו"ר הריי"צ, כפי שניתן ללמוד מאגרת הקודש שנשלחה ביום ג' דסליחות התש"ב בזה הלשון:
"...ע"פ הצעת כ"ק מו"ח אדמו"ר שליט"א, הנה הודענו פה אשר חברת תהלים העולמית בירושלים בליל הושענא רבה תעורר רחמים לקבל פתקאות טבין, ולמחר ביום הושענא רבה תעשה 'מי שברך' בעד כל חברות תהלים שבעולם וחברים יחידים... בוודאי יודיע תיכף מקבלת מכ' זה והקודם...בברכת כתיבה וחתימה טובה, לאלתר לתשובה לאלתר לגאולה" חי"ק של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.

יש לציין כי הרבי נהג לשלוח שמות ל"חברת התהלים העולמית" בהזדמנויות שונות, ובפרט במועד זה (כהוראת קודשו של חותנו הרבי הריי"צ).

מסירת שמות אפשרית באמצעות האחראי על המניין, הרה"ח ר' אפרים פרוס שי'. טל': 054-5837086

זו ההזדמנות גם לתמוך ב"חברת התהלים העולמית", במניין תלמידי החכמים העומדים על משמרת קבועה זו כרצון קודשו וע"פ בקשתו המפורשת של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, שראה בפעילות זו שמירה הגנה והצלה לכל עמ"י, לכלל ולפרט.
בברכת "ושמחת בחגיך והיית אך שמח", בשורות טובות, והעיקר שנזכה לאור פני מלך חיים במהרה לגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש!

ניתן לשלוח רשימת שמות מקורבים, ידידים, בני משפחה וכל אשר בשם ישראל יכונה. חובה להקדים את שליחת הרשימות בכדי שהמניין יספיק להתארגן מבעוד מועד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.