מערכת COL | יום י"ח תשרי ה׳תש״ע 06.10.2009

הדיינים פסקו, והרמקולים בסוכת ויז'ניץ קושטו

רמקולים, לפי השולחן ערוך. בעיה קשה בה נתקלו אנשי חברת "קול שר" של משפחת ריבקין מכפר חב"ד, נפתרה באופן יצירתי במיוחד לאחר דיון שנערך אצל הדיין הרב יעקב מאיר שטרן בבני ברק ● לאחר התקנת הרמקולים, התברר כי ייתכן והם פוסלים את הסוכה. הם גבוהים יותר מארבעה טפחים - התחתית שלהם היא ברוחב 85 ס"מ. הרמקולים תולים מתחת לסכך, ועלה חשש כבד לפסילת הסוכה ● ומה הפיתרון? לסיפור המלא
הדיינים פסקו, והרמקולים בסוכת ויז'ניץ קושטו
רמקולים מקושטים במרכז הסוכה

איתמר שחר, חרדים

רמקולים, לפי השולחן ערוך. בעיה קשה בה נתקלו אנשי חברת "קול שר" של משפחת ריבקין מכפר חב"ד, נפתרה באופן יצירתי במיוחד לאחר דיון שנערך אצל הדיין הרב יעקב מאיר שטרן בבני ברק.

החברה מספקת את מערכות ההגברה לסוכת הענק שהקימה חסידות ויז'ניץ בבני ברק, עבור אלפי החסידים השוהים במהלך שמחת החג במחיצת כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, ובנו הרה"צ רבי ישראל שליט"א.

פסק הדין של הרב שטרן
 

לאחר התקנת הרמקולים, התברר כי ייתכן והם פוסלים את הסוכה. הם גבוהים יותר מארבעה טפחים - התחתית שלהם היא ברוחב 85 ס"מ. הרמקולים תולים מתחת לסכך, ועלה חשש כבד לפסילת הסוכה.
 
הנושא הועבר לבית הדין, וזה זימן אליו את בעלי החברה, שהודיעו כי יקבלו על עצמם כל פסק. לאחר דיון נפסק, כי הפיכת הרמקולים ל"נוי סוכה" תפתור את הבעיה, מאחר והוא אינו פוסל גם אם הוא רחב.
 
בעלי "קול שר" נגשו מיד לעבודה, ועטפו את הרמקולים בקישוטי סוכה. הקישוטים בולטים לעין, ונצפים מיד עם הכניסה לסוכה. "אנחנו שמחים שנמצא פיתרון שלא נוגד את ההלכה", אמרו ב"קול שר".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.