מערכת COL | יום י"ד תשרי ה׳תש״ע 02.10.2009

עכו: השליח בירך את ראש העיר

ראש העיר עכו מר שמעון לנקרי ומנהל חלקת החינוך של עיריית עכו מר יוסי לוזון הגיעו ללשכת רב קהילת חב"ד עכו ומנהל מוסדות חב"ד עכו הרב נתן יצחק אוירכמן להתברך לקראת חג הסוכות הבעל"ט כמידי שנה בשנה ● ראש העיר שיבח את עבודת השלוחים בעולם בכלל ושלוחי חב"ד בעכו בפרט וקיבל סט ארבעת המינים  עוד תמונות    
עכו: השליח בירך את ראש העיר

ראש העיר עכו מר שמעון לנקרי ומנהל חלקת החינוך של עיריית עכו מר יוסי לוזון הגיעו ללשכת רב קהילת חב"ד עכו ומנהל מוסדות חב"ד עכו הרב נתן יצחק אוירכמן להתברך לקראת חג הסוכות הבעל"ט כמידי שנה בשנה.

הביקור נפתח בדברי תורה ע"י הרב נתן יצחק אוירכמן בעניין בעלות בנ"י על ארץ הקודש כמובא במסכת סנהדרין ד"א ע"א בעניין תשובותיו של גביהא בן פסיסא לבני אפריקה וכו'.

כמו כן התקיימה ישיבת עבודה עם מר שמעון לנקרי ראש העיר, הרב נתן יצחק אוירכמן, הרב יוסף מקמל סמנכ"ל המוסדות, והרב אברהם הרוש מנהל מוסדות חינוך בענייני החינוך והפצת היהדות בעיר עכו והוחלט על המשך חיזוק וביסוס ענייני היהדות ובעיקר בחינוך ילדי ישראל בכלל וילדי עכו בפרט.

ראש העיר שיבח את עבודת השלוחים בעולם בכלל ושלוחי חב"ד בעכו בפרט לאור הפעילות החינוכית שנעשית ע"י השלוחים בגני חב"ד עכו ובכל בתי הספר הממלכתיים בעיר עכו במשלך כל השנה כולה ובמיוחד לקראת חגי ישראל.

ראש העיר ומר יוסי לוזון קיבלו את ארבעת המינים כמנהג חב"ד לחלק את ארבעת המינים לקראת חג הסוכות כידי להמשיך את כל ההמשכות והברכות על כלל ישראל ובפרט על העיר עכו. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.