מערכת COL | יום י"ב תשרי ה׳תש״ע 30.09.2009

בואו לצפות במהדורה הדיגיטלית של גיליון 'בקהילה' לחג

גיליון החג של 'בקהילה' מגיש: חבילת ענק של מוספים משובחים, לצד דיסק מיוחד ● בראש המהדורה: מוסף מיוחד על בעלי תשובה, המכיל כתבה מרתקת מאת זלמן רודרמן על כוכבי הסדרה 'הפוך' ובניהם מיכאל וייגל ● מוסף הסיפורים מכיל הפעם צרור סיפורים בפרסום ראשון מגנזיהם של גדולי הסופרים של היהדות החרדית. בין הסיפורים, סיפור מיוחד מאת הסופר החב"די, הרב בן ציון גרשוני ע"ה, שמעולם לא הופיע בדפוס ● וגם: רב-שיח מיוחד עם גדולי מחזירי התשובה ובניהם הרב יחזקאל סופר ● תושבי חו"ל יוכלו להנות מכל החלקים של עיתון 'בקהילה' כבר הערב, זאת במסגרת המהדורה הדיגיטלית שהשיק 'בקהילה' לקוראי חו"ל לסיפור המלא מתגורר בחו"ל ורוצה לראות את העיתון לפני כולם? לחץ כאן
בואו לצפות במהדורה הדיגיטלית של גיליון 'בקהילה' לחג
בראש מהדורת החג של 'בקהילה' מופיע המוסף 'שבים מספרים' –האנשים שעושים את עולם התשובה מספרים את סיפורם.

במסגרת המוסף כינס 'בקהילה' פנל של הדמויות המרכזיות בעולם התשובה, לדיון באחת השאלות המרכזיות בעולם התשובה: עד כמה ניתן להרחיב את גבולות דברי רבותינו "ישראל אף על פי שחטא - ישראל הוא" ועד כמה אמורים מחזירים בתשובה להאיר פנים לבעלי תשובה לחצאין.

משתתפי הפנל המאלף הם: הרב ראובן אלבז, הרב מרדכי נויגרשל, הרב יחזקאל סופר והרב יעקב ב. פרידמן. מושגים כמו אהבת הרבי לכל יהודי, "יעילות מבצע תפילין" ועוד, נדונים בהרחבה ברב-שיח ומבוארים על ידי הרב סופר כיד ה' הטובה עליו.

בין סיפוריהם של הנודעים מקרב החוזרים בתשובה, המגוללים בגוף ראשון את סיפורם, מכיל המוסף כתבה נרחבת, מאת הסופר החב"די זלמן רודרמן, המביאה את סיפורם האישי של כוכבי הסדרה 'הפוך', מיכאל וייגל, גילי שושן ודני שטג שפותחים את הלב ומסבירים מה גרם לשלושתם לשנות כיוון ולחזור בתשובה. הם מספרים את הדרך הארוכה שעשו מלב הבוהמה של תל אביב, אל ההיכרות עם שליח הרבי, הרב יוסף יצחק גרליצקי, וממנו לעולמה של תורה וחסידות.

מוסף הסיפורים של בקהילה מכיל הפעם צרור סיפורים בפרסום ראשון מגנזיהם של גדולי הסופרים של היהדות החרדית. בין הסיפורים, סיפור מיוחד מאת הסופר החב"די, הרב בן ציון גרשוני ע"ה, שמעולם לא הופיע בדפוס.

תושבי חו"ל יוכלו להנות מכל החלקים של עיתון 'בקהילה' לחג הסוכות כבר בערבו של יום רביעי. זאת במסגרת המהדורה הדיגיטלית שהשיק 'בקהילה' לקוראי חו"ל.

לנוכח ביקוש גובר והולך של קוראים חרדיים, במקומות שונים בחו"ל, שלא הצליחו לקבל עד כה את 'בקהילה' בצורה סדירה מדי שבוע - השיק עיתון 'בקהילה' מהדורה דיגיטלית מיוחדת, ידידותית וזמינה.

תושבי חו"ל בלבד יוכלו לקבל, באמצעות האינטרנט, את המהדורה מדי שבוע. תוכנה מיוחדת תזהה את כתובת ה-ip של הנרשם כדי לוודא שהוא אכן תושב חו"ל.

המהדורה הדיגיטלית מכילה את העיתון כולו בתבניתו המקורית, והיא ניתנת בשלושת החודשים הראשונים חינם לטובת גולשי חו"ל.

הגלישה בחודשים אלו כרוכה בהרשמה בלבד. מחיר המנוי למהדורה הדיגיטלית יהיה זול יותר ממחיר העיתון בנקודות המכירה.

בנוסף, באמצעות תוספת תשלום תאפשר המהדורה הדיגיטלית גישה ישירה לארכיון של גיליונות 'בקהילה'.

מדובר במהפך דרמטי בדפוסי התקשורת החרדית. כבר ביום רביעי בערב יוכלו תושבי חו"ל, מנויי המהדורה הדיגיטלית של 'בקהילה', לקרוא את העיתון כולו בביתם בתצורתו המקורית והמעודכנת.

גם בריכוזים חב"דיים מובהקים כמו קראון הייטס בניו יורק מופיעים העיתונים החרדיים מישראל רק בשעת ערב של יום חמישי.

המהדורה הדיגיטילית, הנוחה מאוד למשתמש, ומספקת חווית קריאה כמו בעיתון ממש, מופקת על-ידי חברת Dmag, שבבעלות איציק ברכהן מכפר חב"ד. החברה מתמחה בהמרת הפקות דפוס לפורמט דיגיטלי, והיא משרתת מאות לקוחות בארץ ובעולם.

אתר האינטרנט המציג את המגזינים/עיתונים דיגיטלים נבנה בשיתוף עם חברת 'שטיבל', מהחברות המובילות בישראל בבניית אתרים.

למהדורה הדיגיטלית - לקוראי חו"ל
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.