מערכת COL | יום י"א תשרי ה׳תש״ע 29.09.2009

כפר סבא: ראש העיר אירח את השלוחים בלשכתו

בבית חב"ד בכפר סבא בהנהלת השליח הראשי ויו"ר המוסדות הרב אהרון קניבסקי פתחו את שנת תש"ע בפעילות אינטנסיבית שהקיפה את כל שכבות האוכלוסייה בעיר ● בערב החג ביקרו בלשכת ראש העיר שליחי הרבי בעיר הרב אהרון קניבסקי יחד עם הרב מנדי קניבסקי והרב יוסי ליפקין, לברכה המסורתית לקראת השנה החדשה ● ראש העיר העלה על נס את הפעילות המבורכת של בית חב"ד בעיר לקראת החג המגיעה לשיאה בסעודות החג המרכזיות בכל רחבי העיר בהשתתפות מאות מסובים מכל שכבות האוכלוסייה לסיפור המלא
כפר סבא: ראש העיר אירח את השלוחים בלשכתו
בבית חב"ד בכפר סבא בהנהלת השליח הראשי ויו"ר המוסדות הרב אהרון קניבסקי פתחו את שנת תש"ע בפעילות אינטנסיבית שהקיפה את כל שכבות האוכלוסייה בעיר. 

לקראת ראש השנה השתתפו מעל 10,000 ילדים תלמידי הגנים ותלמידי כל בתי הספר הממלכתיים בעיר, בתוכנית מיוחדת שהפעיל בית חב"ד לרגל חגי חודש תשרי. במהלך התוכנית למדו הילדים בצורה חוויתית ומאלפת כיצד מכינים שופר,שמעו את תקיעת השופר ונחשפו לתכני חגי תשרי.

ארבעה סעודות חג ציבוריות עם מאות משתתפים התקיימו בליל ראש השנה על ידי בית חב"ד בסעודות השתתפו עולים וותיקים, קשישים וצעירים. סעודת חג מיוחדת התקיימה לאמהות חד הוריות ולחיילים בודדים באולמי "קוקטיל".

מאות נערים ונערות תלמידי חטיבות הבינים הממלכתיות בעיר השתתפו בפרויקט "סליחות" מיוחד בבתי הכנסת התלמידים הגיעו בלווית מהצוות החינוכי לבית הכנסת והשתתפו בטקס מרגש ומיוחד בליוווי מויזקלי.

בערב החג ביקרו בלשכת ראש העיר שליחי הרבי בעיר הרב אהרון קניבסקי יחד עם הרב מנדי קניבסקי והרב יוסי ליפקין, לברכה המסורתית לקראת השנה החדשה. ראש העיר מר יהודה בן חמו הזמין ללשכה את כל עובדי הלשכה ואת סגנו ד"ר בוקי ציץ ואת חברת המועצה גברת נורית לוי חסון להשתתף בטקס ולשמוע את תקיעת השופר. ואת ברכת השליח הרב קניבסקי.

ראש העיר העלה על נס את הפעילות המבורכת של בית חב"ד בעיר לקראת החג המגיעה לשיאה בסעודות החג המרכזיות בכל רחבי העיר בהשתתפות מאות מסובים מכל שכבות האוכלוסייה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.