מערכת COL | יום י"א תשרי ה׳תש״ע 29.09.2009

נר אחד של אמת

המדור "חמש שאלות לתקשורת העוינת" המתפרסם באתר NRG ייחד מקום לדבריו המרגשים של ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר נאומו בעצרת האו"ם בשבוע שעבר ● "ברוח ימי הסליחות, הרחמים והפרגון, לסיום גם משהו טוב. אפילו מרגש. מותר לנו פעם בשנה", נכתב. "אגב, המחמאה היא רק לביבי - רוב כלי התקשורת שיבשו במקצת את הדיווח על האירוע או קיצצו את דבריו של ראש הממשלה  לסיפור המלא      ● בועידת הנשיאים: נתניהו גולל שוב הפגישה עם הרבי ● וידאונתניהו פתיע את התקשורת: הרבי לימד אותי כיצד לנהוג באו"ם
נר אחד של אמת
המדור "חמש שאלות לתקשורת העוינת" המתפרסם באתר NRG ייחד מקום לדבריו המרגשים של ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר נאומו בעצרת האו"ם בשבוע שעבר.

ברוח ימי הסליחות, הרחמים והפרגון, לסיום גם משהו טוב. אפילו מרגש. מותר לנו פעם בשנה. בצאתו מהנאום הדרמטי באו"ם ראיינו הכתבים הישראלים את נתניהו, ושמעו ממנו תשובה שעלתה לרגע מעל היומיומי, מעל הפוליטי, מעל הקטנוני.

אחרי נאום ארוך ותקיף נגד הכחשת שואה, נגד אנטישמיות ובעד הזכות ההיסטורית שלנו על הארץ, ניכר היה שנתניהו התרגש באמת כשירד מהדוכן, ואז סיפר לכתבים על מקור ההשראה שלו לדברים הנוקבים.

אין לנו מושג אם התקשורת תביא את הטקסט הזה, בטח לא במלואו, אז הנה לפניכם תשובתו השלמה של נתניהו לכתב המדיני אודי סגל, תשובה שמהווה בעצם המשך לנאום שלו על הדוכן: "אני אנסה לומר משהו שהוא חורג ממסגרת הראיון של הערב או של מחר. כשבאתי לאו"ם כשגריר, זמן קצר לאחר מכן נפגשתי עם הרבי מלובביץ'. היו אלפי חסידים באולם. הוא ביקש לדבר איתי. דיבר איתי בעברית. דיבר איתי 5 דקות, 10 דקות, 20 דקות, 40 דקות. החסידים שאלו את עצמם מי זה האיש הזה שלוקח מהם את הרבי.

"אתה יודע מה אמר לי? זה מה שאמר לי אז, ב-1984: אתה הולך לאו"ם. יש שם אולם שבו יש שקר נצחי, חושך ואפלה. זכור, כשאתה מדליק נר אחד של אמת, האפלה הגדולה ביותר, החושך, מגורש. הדלק נר של אמת. אני ניסיתי מאז, לא רק פה אלא בכל מקום, להדליק נר של אמת. את החושך והאפלה, את השקר, יש רק דרך אחת לגרש - בצורה מנומקת, בצורה משכנעת, בצורה אמיצה, והדבר הזה חשוב יותר ממהדורת ערב אחת. הגיע הזמן לעשות זאת, ולחזור על כך שוב ושוב".

אגב, המחמאה היא רק לביבי - רוב כלי התקשורת שיבשו במקצת את הדיווח על האירוע או קיצצו את דבריו של ראש הממשלה.  
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.