מערכת COL | יום י' תשרי ה׳תש״ע 28.09.2009

ניצחו אראלים את המצוקים: כ"ק אדמו"ר מלעלוב זצוק"ל

שעה קלה אחרי תפילת ערבית השיב האדמו"ר רבי שמעון נתן נטע בידרמן מלעלוב זצוק"ל את נשמתו לבוראו. הוא איבד את הכרתו בחדרו, והובהל לבית החולים בלינסון, שם נפטר ● מיטתו של האדמו"ר הונחה בחדרו שם הגה בתורה וקיבל לעצה וברכה את חסידיו, עד צאת היום הקדוש ● הלווייתו של האדמו"ר מלעלוב בני ברק - צפת זצוק"ל תצא הערב בשעה 21:30 מבית מדרשו בבני ברק, רחוב הרב ברויאר 27 שיכון ה' לסיפור המלא
ניצחו אראלים את המצוקים: כ
תמונה אחרונה לחייו. האדמו"ר בבית מדרשו, בערב יום הכיפורים. משמאל: מיטת האדמו"ר על מדרגות ארון הקודש לפני דקות (צילום: 'חרדים')
שעה קלה אחרי תפילת ערבית השיב האדמו"ר רבי שמעון נתן נטע בידרמן מלעלוב זצוק"ל את נשמתו לבוראו. הוא איבד את הכרתו בחדרו, והובהל לבית החולים בלינסון, שם נפטר.

האדמו"ר זצוק"ל עבר לפני התיבה בבית מדרשו בבני ברק בתפילת כל נדרי, אליה נכנס באיחור של ארבעים דקות, כשלחסידים הוסבר האיחור בחולשה שתקפה את האדמו"ר. בשונה מכל שנה, לתפילת ערבית לאחר כל נדרי, ביקש האדמו"ר שיעבור לפני התיבה אדם אחר. מיד אחרי תפילת ערבית, ביקש האדמו"ר לעלות לחדרו. הוא לא הכין קערת נטילת ידיים כהרגלו, קרא קריאת שמע ונשכב במיטה.

אחרי דקות גילה אחד הגבאים כי צבע פניו השתנה. הוא ירד לבית הכנסת וקרא לחובש, שעלה וזיהה שהאדמו"ר סובל מקוצר נשימה חריף, דקות לאחר מכן אף איבד את הכרתו, החובש ביצע החייאה באדמו"ר. הוא שב לנשום, והובהל לבית החולים בלינסון באמבולנס טיפול נמרץ.

אחרי זמן קצר ניצחו אראלים את המצוקים, והאדמו"ר השיב את נשמתו לבוראו. גופתו הטהורה הוחזרה לפנות בוקר לבית המדרש בבני ברק, על ידי גוי, לאחר שהניחו עליו כיכר לחם. מיטתו של האדמו"ר הונחה בחדרו שם הגה בתורה וקיבל לעצה וברכה את חסידיו, עד צאת היום הקדוש.

עד לתפילת שחרית בבית המדרש, מניין אברכים קראו תהילים בבכיות נוראיות סביב מיטתו הקדושה. במהלך כל החג הגיעו אלפים מרחבי בני ברק ששמעו על הבשורה המרה, להשתתף ביגונם ובהתעוררות העצומה בתפילות היום הקדוש. הכהנים של החסידות התפללו מחוץ לבית המדרש, בשל שהות המיטה בתוך הבניין.

הלווייתו של האדמו"ר מלעלוב בני ברק - צפת זצוק"ל תצא הערב בשעה 21:30 מבית מדרשו בבני ברק, רחוב הרב ברויאר 27 שיכון ה'. ההלוויה תצעד רגלית ברחוב כהנמן (השומר) עד ליציאה מבני ברק, שם יעלו המלווים לנסיעה לירושלים, לבית המדרש לעלוב ברחוב בהר"ן ומשם רגלית להר הזיתים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.